Memória Játékok Tantermek

A tanárok gyakran küzdenek, hogy fenntartsák a figyelmes osztályteremben. Zavaró más osztálytársak, általános álmodozás , és más terelések húzza el a figyelmet a lecke bemutatni. Segíts , hogy a diákok inkább a előadások felépítésében memória készségek memória játékok az osztályteremben. Ruházat Mix -Up : Matton

Ahhoz, hogy felkészüljenek a játék , hogy a különböző ruházati cikkek és kiegészítők az osztályteremben. Osszuk a diákokat két csapat . Az első csapat jön az első a szobába, és osztja a tételeket egymás között , hogy több mint a ruha. Adja meg a másik csapat egy pár percet, hogy felmérje és memorizálni milyen elemeket a játékosok tovább. Írd le a helyét a tételek későbbi felhasználásra. Ezután elküldi az első csapat a szobából , és mondd el nekik, hogy váltani , amit elemeket akarnak. Miután befejezte , akkor térjen vissza , hogy az első szobában. A második csapat kell kitalálni, melyik a tételek kapcsolva . Adja meg a csapat egy pontot minden helyes tipp . Hagyja, hogy a másik csapat viszont a keverés fel a ruhákat. A csapat , aki a legtöbb pontot a végén nyer .
Mi hiányzik ?

Kezdete a memória játék gyűjtésével a diákok szerte az asztalon . Helyezzünk egy pár kisebb tárgyak az asztalon , mint a radírok és ceruzák . Válasszon ki egy játékos elfordulni az asztalra . Amint megfordult , válasszon egy másik játékos , hogy az egyik a tárgyak le az asztalra . Kapcsolja be az első játékos körül, és mondd meg neki, hogy kitalálni, melyik tárgyat fényképész és melyik játékos elvette. Kap három megpróbálja kitalálni helyesen . Ha sikerrel jár , a másik játékos lesz az új kitaláló . Ha nem sikerül, akkor is ki kell megfordulni ismét , míg a másik objektum által hozott másik játékos . Ahhoz, hogy a játék nehezebb , több hallgatók több objektum minden körben. Folytatni a játékot , amíg mindenkinek volt esélye a találgatás .
Az alakzatból : Matton

Ha fiatalabb diákok , próbáld ki ezt a memória játékot. Kezdje a rajz különböző geometriai formák különálló darab papír . Egyszerű formák, mint a körök, valamint a keményebb formák , mint a trapéz , jól működik . Kezdeni , hogy a diákok néhány papírlapot minden . Emeld fel az egyik a formák körülbelül öt másodpercig, majd gyorsan letette . A játékosoknak meg kell hívni , hogy az azonos alakú, a memóriából öt másodpercen belül . Felmérés az egyes formák. Bárki, aki felhívja a hibás alakú kap egy pontot le kell vonni . Miután ment keresztül mind a formák , az a személy, aki a legtöbb pontot , megnyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.