Tippek a játék Wii Sports Tennis

Az egyik öt játék szerepel a ” Wii : Sports ” játék lemez eladta a Nintendo Wii , Wii Sports Tennis kihasználja a mozgásérzékelő technológia a Wii , hogy hozzon létre egy tenisz szimulációja mozgások utánzó azok használják játszani egy igazi tenisz játék . Nélkül azonban egy igazi pálya, háló és a labda elé , hogy segít megítélni a mozgás , mastering ez a játék lehet kissé trükkös elején. Ismerve a helyes utat , hogy hozzanak létre , és a lépés segít elindítani szórakozik ezzel a címmel gyorsabb. Beállítás

megfelelő beállítás különösen fontos, hogy ez a játék , mint a követési mozgások érzékeny , és lehet válogatós . Mielőtt még bekapcsolja a játék, hogy ellenőrizze, hogy a Wii beállítások megfelelően beállítva , hogy tükrözze a helyzet érzékelő sáv , legyen szó fölött vagy alatt a képernyőn (lásd a Wii utasítás részleteket arról, hogyan kell ezt csinálni .)

Győződjön meg arról, hogy van bőven hely, hogy mozogni és állni közvetlenül a TV előtt , legalább 4 láb vissza . Ha nincs az a szokása, biztos felerősítéséhez a csuklópántot a Wii távirányító , győződjön meg róla, hogy erre ez a játék , mint a gyors, éles lengő teszi különösen könnyű véletlenül dobja a távoli .
< P > Amikor elindítjuk a játékot , akkor automatikusan ki kell választania a kezét preferencia . Győződjön meg arról, hogy ez is helyes, vagy a mozgás a távirányító nem felel meg a mozgását a Mii avatar .
Playing

Ha új vagy a a játék , érdemes kiválasztani a ” legjobb 5 ” meccs , mivel ez adja el a legtöbb időt, hogy gyakorolni a Wii távirányító , mielőtt a játék véget ér , ahogy valószínűleg veszít sokat az elején. Nehéz elsajátítani a játék nélkül eltöltött egy kis időt , de ez kifizetődő , ha elkezd dolgozni .

Egy – player játék lehetővé teszi , hogy ellenőrizze, az első és hátsó avatarok a játék a páros , míg a a két játékos a játék hozza mindkét játékos ugyanazon a csapat egy játékos ellenőrzése minden játékos . A single -player módban , lengett a Wii távirányító hatására mind avatarok swing ütők egyszerre.

Avatarok automatikusan mozog a helyzetben, hogy elérje a labdát, jön feléjük , hogy Ön felelős csak az időzítés , a szög és a sebesség a hinta. Ez az, ahol kezd trükkös : A Wii távirányító programozása a játék reagál megfelelően csak egy bizonyos típusú swing . A legjobb eredmény , próbálja művelni a hosszú, sima hinta egy gyors pillanat a csukló a célban . Ha swing túl gyorsan vagy nem dobott a csuklóját , a játékos avatar nem válaszol , vagy válaszol szeszélyes . Azt is meg kell mozgatni a Wii távirányító , hogy a megfelelő helyre , és oldalán a test reprodukálni a megfelelő előre vagy hátra swing , hogy az megfeleljen a mi történik a képernyőn. Ez azt jelenti, hogy meg kell figyelemmel kíséri, hogy a mozgás a labda , hogy készítse elő a megfelelő swing időben .

Élesebb a beépülő modul a csukló , a nagyobb teljesítmény a sztrájk lesz . Ez különösen akkor hasznos, ha ez az idő, hogy szolgáljon , mint egy erős csukló pillanat itt lehet keresni egy pont létrehozásával meghajtó túl gyorsan az ellenfelek , hogy válaszoljon .

Egy igazi játék a tenisz páros , akkor két esélye, hogy elérje a labdát , egyszer minden játékos . Kezdetben , azt fogod találni, hogy könnyebb összpontosítani a mozgás az első játékos , hiszen több idő, hogy lépjen a helyére, hogy elérje a labdát . Azonban, ahogy minél több ismeretre, azt találjuk, hogy van lehetőség , hogy elérje a labdát, a játékos legközelebb a net , mint a labda néha közvetlen járatokat ezt avatar . Használja ki ezeket a lehetőségeket , ha lehet , mert ez gyakran egy egyszerű módja annak, hogy egy pont vagy előny.

You must be logged in to post a comment.