Hogyan hozzunk létre Cloud Strife 3D Dot Game Heroes

“3D Dot Heroes” egy PlayStation 3 játék, amely tisztelgés az idősebb nyolc bites játékok egyedülálló 3- D pixel stílusban. Az egyik legvonzóbb tulajdonsága a játéknak az a képesség, hogy a játékosok számára, hogy saját modelleket a főszereplő segítségével a szerkesztő . Míg mastering a pixel szerkesztő igényel időt , művészi készség és a kreativitás , a játékosok gyorsan megtanulják sok a technikai szempontok a szerkesztő , hogy segítsen nekik az útjukon . Nemsokára minden játékosnak képesnek kell lennie arra , hogy modelleket , mint a Cloud Strife , Donkey Kong vagy kapcsolat modell . Utasítások
1

keresés az interneten egy pixeles kép a karakter szeretne újra . Ha nem találja a pixelated kép, egy kép is elegendő. Pixelated képek optimális , mert a helyszínek és színek a képpont közvetlenül át a játék .
2

Hozzon létre egy állandó modell használata , mint a kiindulási , mind a hat kép a karaktered. Válassza ki a “Stand” , majd kattintson a “Szerkesztés jelent. ”
3

Hozzáadás képpont a központi dobozt , hogy az alapvető képet a karakter . Győződjön meg arról , hogy tájékozódni a karakter , így Az első oldalával a sárga nyíl a képernyő alján .
4

létre a lábát a karakter alján a pixel doboz és a munka az utat felfelé . Ez általában a legjobb kezdeni az alján , mert megakadályozza, hogy karakter, amely túl magas, vagy túl rövid.
5

Építsd a testrészek felfelé végig a testet. Miután a láb, építeni a lábak , a törzs , a karok és a fej . Használja a fehér Cloud bőrét, kék vagy fekete ruháját és a sárga haja . Add a biztonsági öv egy más színű, mint a ruháit a kontraszt a ruhát .
6

Flesh ki a karaktered által bővül a méretei a karakter előre és hátra. Modellek általában kellően széles és magas, de gyakran nem mély . Add mélységet a karakter mellkasára , növeli a vastagsága a fej és meghosszabbítsák a lábát . Cloud Strife legvastagabb pontok a haját, és a mellkasa , ezért biztos , hogy adjunk sok mélységet .
7

másolása “állandó ” jelentenek a ” Walk 1″ jelent . Nyissa meg a ” Walk 1″ póz és szerkesztheti a vágás és beillesztés minden pixel az egyik lábát egy pixel előre. Tegye ugyanezt a másik lábát , de az ellenkező irányba .
8

másolja a “Állandó ” jelentenek a “Walk 2” jelent , és ugyanezt az eljárást a Walk 1. póz. A Walk 2 póz , fordítsa meg a lábak. Ha a jobb lába előre Walk 1. , hogy a hátsó lábát a Walk 2. .
9

másolja a ” Standing” jelentenek a ” Hurrá ” jelent . Mozgassa az összes képpont létre egy helyet felülmúlni jumping. Rajzold újra a karok felfelé helyzetben, hogy jelzi az izgalom.
10

másolja a ” Standing” jelentenek ” Támadás 1 . ” Rajzold újra a karakter bal karját előre feltűnő helyzetben . Lehet, hogy dolgozza át a lábát, hogy versenyez egy agresszív harci póz, ha ez szükséges.
11

másolja a ” Támadás 1 ” jelentenek a ” Attack 2″ jelent . Rajzold újra a karakter jobb karját előre versenyez támadást jelent .

You must be logged in to post a comment.