Hogyan működik az XBox Kinect Motion Sensor munka?

Kinect , Xbox mozgásérzékelős beviteli eszköz lehetővé teszi, hogy ellenőrizzék a konzol a mozgás és a hang . Elemzi , amit lát, 30-szor a második úgy, hogy reagálni kell. Minden Kinect tartalmaz egy láthatatlan fényforrás világítja meg az emberek és tárgyak , a szenzor chip távolság mérésére bizonyos pontokat, és egyedülálló beágyazott képalkotó szoftvert létrehozni egy mély térképet , mi van a kamerák előtt . Összesített adatok

A szoftver , amely vezeti a Kinect készülék képes meríteni egy hatalmas adatbázis információkat gyűjtött valós forgatókönyv . Ez a hatalmas gyűjteménye mintaadat az, ami a Kinect képes felismerni az embereket a különböző magasságú , korú és a test mérete , és rajta a különböző ruhákat. Minden Kinect hív vissza a Microsoft adat – ropogó kiszolgálók annak érdekében, hogy segítsek értelmezni , amit lát előtte , és készítsenek a helyes választ .
Hardware

három fő összetevők alkotják egy Xbox Kinect eszközt a VGA kamera felbontása 640 x 480 pixel , a mélység érzékelő és egy multi – zajszűrős mikrofon . A mélység érzékelő tartalmaz egy monokróm CMOS érzékelő és infravörös projektor , amelyet egyaránt használnak , hogy egy 3D-s térképet , mi van a szobában – láthatatlan fény vetített ki a Kinect , ami aztán méri az időt, hogy visszatérjen annak érdekében, hogy dolgozzanak ki távolságokat .
pontosság és rugalmasság

Xbox Kinect mérhető mélységben 1 cm , és magassága és szélessége belül 3 mm. Mélység és szín információkat használják együtt, hogy a Kinect jobb felismerésére , ahol a testrészek és tárgyak kezdete és vége , valamint az érzékelő is felhívja az információk , hogy azt az alkalmazás vagy a játék , hogy a jelenleg futó – ha nézed Netflix , például úgy néz ki, a navigációs gesztusok ; ha játszunk egy táncos játék , úgy néz ki, az ilyen típusú mozgás helyett . A Kinect is képes felismerni és megkülönböztetni arcok .
PrimeSense

PrimeSense eredetileg nyers technológia, amely engedélyezett a Microsoft , hogy az alapot a Kinect mozgásérzékelő . A munka a cég nem épített meglévő ” repülési idő” módszerek, amelyek fény visszaküldi egy tárgyat , a kódoló adatok az infravörös patakok , hogy pontosabb képet , ha azt vissza. Objektumok szobán belül létre deformációk fény ez tükröződik vissza , ami a Kinect az adatokat kell a helyszínen formák és az emberek . Az érzékelő úgy néz ki, az emberi torzók először , aztán a karok és a lábak , és megpróbálja kitalálni , ahol ezek a testrészek lesz néhány ezredmásodperc múlva és hol vannak most.

You must be logged in to post a comment.