Hogyan készítsünk egy jó történet a SmackDown vs RAW 2010

Mint minden profi birkózás néző tudja, hogy a fele az érdeklődés a programozás származik a mesemondás. ” SmackDown vs Raw 2010 ” játszik ezt a koncepciót , amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy saját történeteket , így gyakorlatilag minden játékos egy birkózó Booker . Mint igazi birkózás programok történetek egyensúlyban kell felhalmozódását és leszámolás azáltal, hogy elegendő intézkedés történik mind a ki-és a gyűrű , keverés backstage és – gyűrű kölcsönhatás , késlelteti bármely közvetlen konfrontációt , amíg a megfelelő pillanatot, és tudjuk, mikor kell véget a történet . Utasítások
1

Begin kicsi . ” SmackDown vs Raw 2010 ” lehetővé teszi, hogy több történetet kell feszíteni két évnyi programozás , a heti televíziós műsorok és havi pay -per- nézetek . Ahelyett, hogy számos , régóta húzódó történet egyszerre , összpontosítani csinál kis történeteket először . Ha kényelmes az alapokat a történet alkotó , megkezdi a fejlődő nagyobb történeteket.
2

Vázlat a történet előtt . Győződjön meg arról , hogy hány sorozat értékű programozás szükséges befejezni a történetet . Kitalálni , hogy mikor kell hozzá nagy animációk és fejlesztések a sztori .
3

Mentés egy -egy konfrontációt a pay- per- nézetek . Mint igazi profi birkózás történetek , az ingyenes adásokból (Raw , Smackdown , ECW ) kell felépíteni , hogy a pay -per- nézetek . A csúcspont a történet nem adható el . Különböző változatok , mint például a backstage szegmensek , címke mérkőzések , run-ins és utáni meccs verekedések , hogy álljon a viszály , miközben a két ( vagy több ) központi birkózók mellett , amíg a pay- per- view .
4

A másik birkózó , különösen, ha a fejlődő több történet egyszerre . Ez különösen hatékony a hosszú távú foglalást. Ha azt szeretné, hogy egy szöget CM Punk és Randy Orton elmúlt több hónapos értékű mutatja, megfontolandó, mivel más birkózók , hogy az egyik vagy mindkettő egy története , mint a Cody Rhodes vagy Undertaker , lépjen be a történet . Ez tartja a történet friss és lehet építeni a mozgó egyik birkózók egy történetet valakinek, például , ha Punk történik Orton tudott majd beköltözik egy történet Rhodes míg Orton viszályok és Undertaker . Ezután a két hozható vissza .
5

Ne túlfoglalást run-ins vagy nagy események . Míg a ” SmackDown vs Raw 2010 ” lehetővé teszi, hogy olyan nagy dolgok, mint autó robbanások , ezeket meg kell menteni , amikor a történet valóban szüksége intenzitású lendületet csak a vége előtt . Hasonlóképpen , run- ins nagyon régi és olcsó ha túl gyakran . Gondolj új utakat , hogy a birkózók külön mielőtt a pay- per- view mérkőzés.
6

Create részletes szegmensekben különböző arckifejezéseket , kameraállások és a környezet. Backstage szegmenseket kell egyedi , érdekes és irányítani a fontos része a történetnek. Hasonlóképpen , nem kell a birkózók mondani valamit , hogy lehet látható akció .
7

Create érdekes akadályt a játékos által irányított karakter. Néha érdekes lehet , hogy a szokatlan feltételek játékos teljesíteni , mintha elveszíteni egy mérkőzést , csepp a címet , vagy kizárják egy fegyver ellen a gyűlölt rivális . Mint nagy események ezeket kell használni megfontoltan , de megújítani érdeklődés a hosszabb futás történeteket.
8

Győződjön meg arról, hogy vannak olyan következményei , hogy a cselekvés . Ha egy birkózó megverték backstage , vagy egy autó felrobban , mert séta , meg kell mutatni a fizikai hatását az esetben a következő alkalommal, amikor megjelenik .
9

Online visszajelzést. Kiküldetés a történet az online lehetővé teszi a többi játékos , hogy értékelje fel az öt csillagot. Bár mindig valami trollok , vegye figyelembe a visszajelzést a többi játékos , és használja azt , hogy erősítsék ezt a történetet , vagy a következő .
10

Tudd , hogy mikor ér véget a történet . Sok valós birkózás bookers elkövetni a hibát , amelyek egy történet megy sokkal hosszabb, mint kellene. A kielégítő vége lehet, hogy egy tisztességes történet lesz nagy .

You must be logged in to post a comment.