Hogyan kell játszani a Guess nevem Játék

Társasjátékok egy nagyszerű módja annak, hogy élvezze a cég a család és a barátok . A “Találd My Name” játék egy társasjáték hat vagy annál több. Az egyik legnagyobb dolog ez a társasjáték , hogy lehet jól játszott hat éves gyerek , de élvezetes felnőtteknek too.The “Találd nevem” társasjáték adhat órányi közös szórakozást a gyerekek , szülők, és grandparents.Things amire szüksége van
minden játékos – egy tollat ​​vagy ceruzát és egy darab papírt minden fordulóban

Show More utasítások
“Találd nevem” – a társasjáték minden korosztály
1

jelölniük egy játékost, hogy letöltse az “olvasó” az első fordulóban a ” hiszem, a címe ” társasjáték .
2

Válasszon egy nevet : Minden ” Találd nevem ” játékos (kivéve az olvasó ) választ egy nevet saját maga. Ez lehet a neve a híres író , egy rajzfilmfigura , egy elnök , egy király vagy királynő , egy politikus , egy színész vagy színésznő , vagy bármely más, jól ismert név . Miután kiválasztotta a titkos nevét, írd le egy darab papírra , hajtsa be a papírt , és adja az olvasó .
3

gyorsan ellenőrizheti : Az olvasó kell ő is hogy ki a titkos nevét. Ha nem, akkor kérheti a játékos , hogy átírják a nevet még olvasható , vagy suttogni , hogy a fülébe. Miután minden a papírok az olvasó kezét, megkeveri őket, majd lassan felolvassa a nevet hangosan . Ha az olvasó elolvasta az összes a neveket , ő elolvassa őket hangosan még egyszer . A másik “Találd nevem” játékosoknak kell minden megpróbál megjegyezni az összes titkos neveket. Ez kritikus lesz a későbbi siker érdekében.
4

kezdve a játékos a bal oldalon az olvasó , minden egyes ” hiszem, a Name” játékos pedig megpróbálja egyeztetni egy titkos név egy játékos . Ha a becslés helyes, a másik játékos csatlakozik a jó Guesser csapata . A csapat most medencék a tudás és a gyanakvást a többi játékos , és a titkos nevét . Miután a csapat befejezte megosztja az információkat, a jó Guesser igyekszik megfelelő még egy titkos neve , hogy még egy játékos, aki nem az ő csapata . Ha egy rossz becslés készült , a játék órajárásának a személyt , akinek a neve még nem sejtette még .
5

Ismételje meg a 4. lépést , amíg az összes játékos , de egy volt titkos név kiütött . Az utolsó játékos , akinek a neve még nem sejtette, a győztes a kerek. Ha meg szeretné tartani pontszámot , hogy a játékos egy pontot .
6

Játssz újabb kezdve az 1. lépésben . Az új olvasó lehet a játékos a bal oldalon a korábbi olvasó vagy , ha úgy tetszik az a személy, aki most nyerte meg az előző körben . Játssz minél több fordulót a párt van ideje , vagy amíg a játékosok éhesek . Egy ilyen szórakoztató társasjáték , mindenki biztos, hogy akar menni tovább és tovább.

You must be logged in to post a comment.