Hogyan készítsünk egy D & D Character Sheet

Dungeons and Dragons már asztali szerepjáték játék, mivel a 1970-es évek . Úgy ment át sok különböző kiadásban , de mindegyik megköveteli, hogy minden játékosnak van egy karakter lapon . A tételek a karakter lapon függ a kiadás jellege és a karaktert, hogy a játékos úgy dönt . Mindegyik változat biztosított minta üres karaktert lap. Azonban, akkor is létrehozhatunk saját karaktert lapokat egy szövegszerkesztő program, vagy egy Excel táblázatot , amely elvégzi a matematikai számítások automatikusan . Utasítások
készítése 3rd Edition vagy 3,5 Edition Character Sheet
1

Hozzon létre egy hely az Ön számára az alapvető Karakter leírása . Ennek tartalmaznia kell a sorok a karakter nevét, a nevét, a karakter igazítás , védőszentje istenség , faji, nemi , magasság és súly. Akkor is kell a hely felsorolni az osztály , és hány szinten már szerzett ebben az osztályban .
2

Hozzon létre egy blokkot a karakter statisztikái . Írja be vagy írja be a betűket STR , DEX , CON , INT , WIS és CHR függőleges oszlopban. Állnak az erő , ügyesség, alkotmány , az intelligencia , a bölcsesség és a karizma . Előtte minden egyes ilyen levelek , akkor tegye a teljes pontszámot minden statisztika. A jobb oldalán azokat a leveleket , akkor eldönthetjük, hogy felsorolni módosítók , ami miatt ezek a statisztikák , hogy változik a bázis tekercs ( mint például a bónuszok miatt faji, szint vagy berendezések). Ezután hozzon létre egy doboz mutatja, milyen módosítót minden a statisztika ad . Például, ha a pontszám a 14 , akkor a módosító lesz +2 . Lásd: ” 3rd Edition Player kézikönyve ” részleteit , hogy hogyan határozza meg a statisztikák és mi a módosítók .
3

Hozzon létre egy helyet a lapon , hogy nyomon találatok . Meg kell a helyszínen rögzíteni a maximális találatok , a hit kocka ( milyen típusú hal roll , hogy meghatározza a találati pont) , valamint a helyszínen rögzíteni károkat .
4

létre a harci statisztikák blokk . Ez a terület kell , hogy tartalmazza a páncélt osztály , használt fegyverek , a kezdeményezés, megtakarítás dob és a támadás tekercs. A páncél osztály statisztikák 3rd Edition kell , hogy tartalmazza az érintésre AC, AC , ha lúdtalpas , maximum dex bónusz , páncél próba büntetés és misztikus varázslat kudarc . Néhány ember is úgy dönt, hogy módjuk spell ellenállás és a károk csökkentése ebben a blokkban . A kezdeményezésnek tartalmaznia kell minden olyan módosító a kézügyesség és bravúrokat. Megtakarítás dob kell, hogy tartalmazza az alap tekercs és a módosítók varázslatok , berendezések , statisztikák vagy a faj. A kárt tekercs kell, hogy helyet kell rögzíteni közelharci , távolsági , birkózni, és speciális módosítók a berendezés , hőstettek vagy szinteket .
5

Hozzon létre egy helyet a készségek . Akkor sem sorolja fel az összes a készségek , vagy csak azokra a képességekre , amelyek vásárolt soraiban. Miután felsorolta a készségek, meg kell, hogy van hely a lista mellett rögzíti , hogy az egyes egy osztály készség vagy cross- osztály készség. Ezután rögzíteni , hogy hány helyet már helyezni a készség , képesség módosítók és minden egyéb módosítók . Add mindazok , és rögzíti az összes képességet pontszám .
6

Hozzon létre egy helyet berendezések. Ez a része a karakter lapon kell felsorolni az összes berendezés a karakter . Ez is segít, ha tartalmazza a súlyát , és összesen hány elem van . Hagyjon extra hely a lapot hozzá elemeket a listán , ahogy a kaland . Az is hasznos , hogy a különböző típusú berendezések csoportosítva . Érdemes lehet , hogy az összes élelmiszer és alapvető kalandos felszerelést egy oszlopban , mágikus tárgyak egy másik , italokat és ezzel még egy . Azt is meg kell egy olyan területen, nyomon követni a pénz . Osszuk pénzt platina darab, aranyat , ezüstöt és rezet darab. Ezek általában rövidítve pp, gp , SP és a cp .
7

kijelöl egy helyet rögzíteni tapasztalati pontot. Sok ember úgy dönt , hogy a cél tapasztalati pontokat , hogy elérjék a következő szintre , valamint nyilvántartás a jelenlegi gyakorlata és tapasztalata díjat .
8

Record különleges képességek és a bravúrokat. Ezek a különleges képességek származhat faji, osztály-vagy speciális kaland kapcsolatos változások . Azt is el kell , hogy rögzítse a bravúrokat.
9

Jelölje ki az egyik terület osztály-specifikus igényeit. Varázslókat kell varázslat lapot, hogy felsorolni hány varázslatot kapnak naponta, milyen varázslatokat tudnak ( a misztikus görgők ), és képes nyomon követni , hogy milyen varázslatokat is leadott minden nap. Isteni görgők kell felvenni a területen , és minden görgők kell rögzíteni , hogy megmentse nehézségi osztályra számokat. Papok és lovagok kell felvenni a turn- élőhalott információkat . Barbárok kell nyomon követni , hogy hányszor is dúlt , és mennyi ideig tart a düh .
Készítése 4. kiadás Character Sheet
10

Hozzon létre egy helyet az Ön számára az alapvető karakter leírást. Ennek tartalmaznia kell a sorok a karakter nevét, a nevét, a karakter igazítás , védőszentje istenség , faji, nemi , magasság és súly. Akkor is kell a hely felsorolni az osztály , és hány szinten már szerzett ebben az osztályban .
11

Hozzon létre egy blokkot a karakter statisztikái . Írja be vagy írja be a betűket : STR , DEX , CON , INT , WIS és CHR függőleges oszlopban. Állnak az erő , ügyesség, alkotmány , az intelligencia , a bölcsesség és a karizma . Előtte minden egyes ilyen levelek , akkor tegye a teljes pontszámot minden statisztika. A jobb oldalán azokat a leveleket , akkor eldönthetjük, hogy felsorolni módosítók , ami miatt ezek a statisztikák , hogy változik a bázis tekercs ( mint például a bónuszok miatt faji, szint vagy a berendezés ) .
12

létrehozása helyszínen a rekord találatok és a kapcsolódó statisztika. A 4. kiadás ez magában foglalja a maximum életerő pontokat , a második szél , halál megtakarítás dob , gyógyítás túlfeszültség , túlfeszültség naponta , túlfeszültség használt , véres és cselekvési pontok . Néhány játékos is van a helyszínen közel a találatok megjelölni körülmények között, például elkábított vagy megbetegedtek .
13

létrehozása a helyszínen rögzíteni reakciókat. Record olyan dolgok, mint kezdeményezést , a sebesség , a passzív betekintést, passzív érzékelés , mentességeket és ellenállások .
14

Record védelmet és a támadásokat. Hozzon létre egy blokk adatok rögzítésére , mint a páncél osztály , bátorság mentés, reflex menteni és menteni a védelmet statisztikákat. A támadás rész szüksége van sorokat felvenni a fegyvert , a to- hit bónusz , az erő vagy ügyesség módosító , a szakértelem , bravúr javítása és a kár , hogy lehet tenni .
15

Sorolja szakértelmének és egy jelölőnégyzetet jelölje , hogy a karakter képzett azokra a képességekre . Vannak sokkal kevesebb készségek 4. kiadás, így sokkal könnyebb, hogy csak mindet felsorolni a karakter lapon. Mark a képesség módosító őket érintő és a teret minden egyéb megjegyzi, hogy meg kell, hogy a készségeket .
16

Record minden versenyen funkciók, osztály funkciók, proficiencies vagy egyéb megjegyzések .

17

Készíts egy felszerelések listája . A felszerelések listája is szüksége van egy rész, ahol rögzíti, amit jelenleg nem rendelkezik az egyes ” slot “. Például , a “fej” egy nyílás , amely tud viselni egy sisak, korona vagy egyéb fejdísz . Akkor is kell a helyszínen rögzíteni kincs .
18

Record hőstettek , beszélt nyelvek és tapasztalati pontot szerzett .
19

Hozzon létre egy oldalt a hatalom index. Ez a lap rögzíti számát hatáskör van, és szünet őket az akarat , találkozás , a napi és a hasznosság. Ön is szeretne rögzíteni információt rituális könyv , hány oldalas használtak és milyen költség . Sok játékos akár vásárolni, vagy a kártyákat , amelyek segítenek nekik a pálya a hatáskörét , és az összes konkrét információk szükségesek az egyes teljesítmény .

You must be logged in to post a comment.