Hogyan lehet átalakítani Állás Funkció a Velocity S Domain

A matematika alapvető téma az iskolákon belül, és sok mindent, amit tanult használnak az egész élet. A matematika alkalmazása , amely általában tanítják a mechanika , ami a tanulmány a mozgó testek . Mechanics lehetővé teszi a pozíció és sebesség egy részecske leírandó tekintetében más változók, mint például az idő. Ez úgy történik, hogy egy képlet alkalmazásával ismert függvényében . Funkciók lehet alakítani , hogy leírja pozíció vagy sebesség idővel . Utasítások
1

Írja le a távolságot az idő függvényében . Távolság általában a szimbólum ” s” és az idő a “T “. Például a funkció lehet : Matton

s = 3t + 4 : Matton 2

Különbséget a funkciót. Amikor a távolság az idő függvényében , akkor átalakíthatjuk sebesség által differenciálás. Ez az megtalálja a változás üteme a távolság az idő , ami a sebesség . Sok különböző differenciálódás szabályokat. Az egyik, hogy kell használni itt : Matton

Ha y = x ^ n akkor dy /dx = n ^ (n – 1) hungarian

Hol dy /dx a differenciált funkciót.

példáját követve : Matton

s = 3T + 4 , ds /dt = 3

Így a sebesség állandó 3 m /s .

3

Ellenőrizze az eredményt integráció . Az integráció az inverz funkció differenciálás , és így lehetővé teszi, hogy megtérít között sebesség és helyzet . Sok integrációs szabályok, de az egyik , hogy lesz itt használt : Matton

Ha y = x ^ n , akkor az integrál x = ( 1 /n +1 ) x ^ (n + 1) hungarian

példáját követve : Matton

ds /dt = 3

Ahhoz, hogy vissza s , integráció hajtjuk végre a fenti szabály : Matton

s = 3T + c

ahol c = 4 .

You must be logged in to post a comment.