Megértése textúrák Game Design

textúrák létfontosságú eleme a 3D-s játék . Járnak, mint a bőr minden tárgy a 3D-s világban . Textures benyomását kelti a mélység , ami valós számokat a modell az alacsony komplexitás . Ez lehetővé teszi a modellek tenni valós időben , és a játék játszható anélkül, hogy megvárná a grafika betölteni . Hogyan Textures munka

textúra egy kép alkalmazni a 3D-s modell . Textures kerületi egy kép , ahogy a mintás szövet drapéria mint egy tárgy a valós világban. Az egyszerű tárgyak , egy algoritmus képes kivetíteni a textúra rá a modell , automatikusan torzítja a képet , ahol szükséges. Bonyolultabb objektumok a modellező kell adnia a minta csomópontok , valamint a személyre szabott textúra .
Korlátai Textures

Bad textúrázás vezet irreális grafika. A leggyakoribb hiba, amatőrök , hogy az, hogy egy textúra úgy néz ki, túl jellegzetes , majd ismételje meg rendszeresen. Ez létrehoz egy megjelenése a minta , nem pedig egy sima, természetes textúra . Továbbá , míg a textúra képes szimulálni a fényforrás , ha további fényforrások vannak jelen , az árnyékok , a végső jelenet fog kinézni ellentmondásos .
Texture sütés
< p> texture sütés a folyamat a megtakarítás több textúrák vagy hatása rá egyetlen textúra, amelyet azután alkalmazzák egy egyszerű modell , hogy ez a megjelenése a bonyolultabb figura kevesebb erőforrással . Például, egy reális modell humán összetett és ívelt , és még sok más , mint sokszögek csúcsai és megvalósítható tétele valós időben egy video játék. Ehelyett , tudod, hogy a két háló a modell: egy komplex modell textúra sütés , és egy egyszerűbb modellt használni a játékban . Textúra komplex modell, mint reális ember : komplex arcvonásait , beleértve arccsont , a szem és a szőrszálakat a saját textúrák , és alkalmazása környezeti fényforrás hogy reális árnyékolást . Ezután textúra sütni ezt a képet , és alkalmazza a kapott képet az egyszerűbb modell .
Textures mint Háttér

csomó trükköt készítésére háttérrel inkább természetes. Az első az, hogy megszüntesse a varratok között textúrák. Varratok fordulhat elő, ha a bal oldalán a textúra blokk nem teljesen átmenet jobbra. Helyezze többszöri előfordulása a textúra egymás mellett helyezkednek el , és nézd meg, hogy a hely, ahol véget ér, és a másik kezdődik . Ezen kívül , több rétegben textúrák a tetején egy másik , különböző méretű és a távolság elérése több véletlenszerű kinézetű természetes minta .

You must be logged in to post a comment.