Fajtái Botkormányok

A joystick az eszköz, amellyel navigálni egy videojáték . Joystick fejlődtek jelentősen, mivel azok eredetét , többek között az innováció a joypad , ami a tipikus videojáték vezérlő ma. Sok különböző típusú joystick , mindegyik a saját erősségeit és gyengeségeit . Történet

Az első joystick valójában létre ellenőrző repülőgépek az 1940-es és későbbi ellenőrző modell repülőgépek . Úgy kezdődött, hogy használni videojátékok 1967-ben , amikor a Magnavox Odyssey videojáték konzol találták .
Jelentősége

Joystick , beleértve joypads , elengedhetetlenek a játék videojáték konzolok és bizonyos számítógépes játékok . Az evolúció az joystick nagymértékben növelte a felhasználó képes irányítani a videojáték-és manőver révén a felületek és menük .
Function

Joystick csatlakozik a számítógéphez vagy játékkonzol . Miután a játék elindul, a joystick is testre lehet szabni a preferencia a játékos. Ettől kezdve minden cselekvés a játékban vezérli a joystick .
Típusok

Három fő típusa a joystick , mindegyik módosítások alapján a márkanév és játékkonzol : a standard joystick , a joypad és az arcade stick . Szabványos joystick általában használt repülés játékok és szimulációk , ami közel ahhoz, amit eredetileg szánták ; joypads , amelyek az alapértelmezett joystick a játékkonzol , jó a különböző játékokat, mert a sokoldalúság a tervezés ; és arcade botok mintájára az ellenőrzések az arcade játékok és használt játékok, amelyek megkövetelik egyidejű gomb megnyomásával , mint a harci játékok .
Features

joystick van két ellenőrzés : az egyik mozgatja a karakterek vagy tárgyak különböző irányokba, és a gombok , hogy végre bizonyos intézkedéseket. Szabványos joystick is elsősorban az egyik kezével a kormány bot ; arcade botok egy kéz egy kisebb változata a kormány botot, és a másik kezével a gombokat , általában egy másik ujját ; és joypads tartanak két kézzel , de a gombok és irányított pad vagy analóg stick vezérli a hüvelykujját , hanem egy egész kezét.
Azonosító

standard joystick és ügyességi pálca feture tengely egy nagy , hogy lehet mozgatni minden irányban a bázis és a gombok terjedt tövénél . Joypads általában egy irányított pad , a nyíl minden irányban , és van még néhány gomb végrehajtásához intézkedéseket; Azonban sok joypads most már analóg botkormány , ami egy kisebb változata a botok a joystick , amely használható a hüvelykujjával .
Hibás

éve , videojáték joystick már azt mondta, hogy az oka a carpalis alagút és más hasonló sérülések gyerekek. Azonban bizonyíték van arra, hogy azt sugallja, hogy ez nem lehet a helyzet. Ennek ellenére még mindig aggodalomra ad okot , hogy a joystick növeli az esélyét a különböző kézi sérülések .

You must be logged in to post a comment.