Régi 1980-as évek Számítógépes játékok

Számítógépes játék elején az 1980-as évek -ben példázza szöveges kalandjátékok és címek primitív ASCII grafika. Az évtized szoros , játékfejlesztők voltak kihasználva növeli a PC feldolgozási teljesítményt kínál meglehetősen bonyolult grafika és animáció . A fejlesztők használják a képességeit népszerű platformon , beleértve a Commodore 64 és az Apple II , hogy eredeti arcade -stílusú játék mellett szerepjáték, szimulációs és stratégiai játékok . ” Zork I” – 1980

Infocom szöveg kalandjáték fel a játékosok a szerepét egy kalandor feltárása maradványait egy földalatti birodalom keresve zsákmány , míg fending ki több fenyegetés . ” Zork I” nem volt grafika. A játékosok kaptak egy leírást a területet voltak , a lista olyan elemeket, amelyek lehet gyűjteni , és egy listát a kijárat. A játékosok meg kellett oldani ” Zork a” logikai rejtvények sikeres befejezése kaland. ” Zork ” eredetileg megjelent a PDP -11 , majd később portolták a TRS -80 és az Apple . Ez végül eladott több mint 1 millió példányban kelt el.
” Ultima II : Revenge of the varázslónő ” – 1982

” Ultima II ” volt a korai szerepjáték . A játékosok kellett kiosztani 90 pont között hat képességeidet , és válasszon egy kalandos osztály , mint a harcos , varázsló vagy tolvaj . A játékosok merészkedett az egész világon a Britannia és a világűrben a teljes küldetést , hogy jutalmazza azokat az új fegyverek, képességek és páncél .
” Mission Impossible ” – 1984

az arcade játék ” Mission Impossible ” találta a játékos irányító titkos ügynök csapdába esett a titkos barlangjába gonosz professzor Elvin Atombender . A professzor figyelmeztetett : ” Maradj egy kicsit . Maradjon örökre! ” volt az egyik legkorábbi felhasználási digitalizált beszédet egy számítógépes játék . Ez az alaphangot a játékos vándorlás a bázis 32 szoba kereső puzzle-darabokat . Szobák őrizte veszélyek , beleértve álló csapdákat, és kóbor robotok, hogy lőttek az elektromos tör. Ha a játékos sikerült megtalálni és összeszerelés a puzzle darabokat , akkor azt nyerni a szabadságát . “Lehetetlen küldetés a” elrendezés megváltozott minden új játék, amely alkalmat adott a játék magas replay érték.
” Uridium ” – 1988

” Uridium ” volt a görgetés platform arcade játék, amelyben a játékosok egy kísérleti vadászgép mentén pakli 15 különböző invázió kézműves , minden nevezték a fém. A játékosok kellett kikerülni az akadályokat és a harc ki védőit, mert bombázták célokat ült tehetetlenül a célpont fedélzeten. A játék a ” Uridium ” hasonló volt a pénzérmével működő játékok, mint a ” Defender ” és a ” Xevious . ”
“Space Rogue ” – 1989

Origin Games ” ” tér Rogue “tegye játékos szerepében egy szabadúszó pilóta próbál , hogy az üzleti kapcsolatok és keresi a kenyerét egy veszélyes galaxisban. A játék “sandbox” stílusú játék volt új a maga idejében , felszabadítva a játékosok mozoghat a galaxisban , mert tetszett , ahelyett, hogy kénytelen egy lineáris progresszió szinten.

You must be logged in to post a comment.