Szórakoztató játékok Gym Tanárok

Hogy gyerekek fizikai tevékenységet nem akarnak csinálni válhat nehéz vállalkozás . A tornatanár , tudja ezt jobban, mint szinte bárki . De ez nem kell , hogy olyan nehéz, ha integráltan szórakoztató játékok a diákok szeretik játszani . Igaz vagy hamis Run

nagyenergiájú játék a Kid tevékenységek honlap indul elosztjuk a játékosok a két csapat . Adj minden csapat a cél mindkét oldalán az edzőteremben , és helyezzük a vonal a szoba közepén . Gyűjtsd össze a csapatok , hogy a középső sor , és megnevez egy csapat Igaz , a másik csapat Hamis. A csapat tagjai mögé a kijelölt oldalán a vonal . Mondjuk akár egy igaz állítás , mint ” Az ég kék “, vagy egy hamis állítás , mint ” az ég zöld. ” Ha mondott egy igaz állítás , az igazi csapatot kell versenyezni , hogy a cél , míg a hamis csapat követi mögöttük tag tagjai a True csapat, akik még nem érték el a célt . Ha azt mondtad, egy hamis állítás , a fordított történik . A játékos, aki jelölt csatlakozik a másik csapatot. Folytassa ezt az eljárást, amíg az egyik csapat áll az összes diák .
Battle erődök

Oszd két csapat játszani ezt ál – harci játék javasolta a Fun Attic honlapján. Hogy a csapatok create ellentétes csata erődök mindkét oldalán a tornaterem segítségével néhány gyékények védő akadályokat. Hozzon létre egy vonalat a földre , így a játékosok nem lépik át . Minden csapat kap ugyanannyi szőnyegek és terjed őket bármilyen módon választanak. Osszuk minden csapat egy három golyót . Ha fúj a sípot , a csapat kezd , hogy dobja a labdákat az ellenfél , a másik oldalán a szoba . A játékos, aki hit kell mozgatni , hogy a kijelölt területen , és várja a másik játékos a másik csapat , hogy ütött az ellenség labdát, mielőtt visszatért volna a játékot. A játék megy , ameddig szeretne ( lásd a Reference 2).
Három Corner Tag

Tegyél egy spin a klasszikus játék Tag játszani ezt a játékot az iParenting Fitness honlapján. Először válasszon ki egy diák , hogy legyen ” It “. Osszuk a többi játékos a csapatok három tagot . Minden csapat kijelöl egy három tagja legyen a cél. A cél minden csapat viselni egy azonosító marker , mint egy ragadós cetli . Mondd meg a csapat tagjait, hogy kapaszkodni a csapattársak ” csuklóját . Tájékoztassa ” It” , hogy számoljon 10 , míg a többi játékos eltávolodik tőle , még mindig tart megragadta a csuklóját . Miután a ” It” eléri a 10 , ő kell versenyezni , hogy a hármasok , és próbálja tag a célokat. Minden csapatnak , hogy megpróbálja elrejteni vagy a blokk a csapat célpont . A győztes csapat az, ami elkerüli , amelynek a célt jelölt .

You must be logged in to post a comment.