Házi állvány állványok

Háromlábú van a különböző felhasználási fotósok minden szinten . Amikor fotózni tárgyak gyenge fényviszonyok , mint például a lövés éjjel vagy olyan helyen, a ház, hogy nem kap sok természetes fény, állvány szükségszerű tartja a fényképezőgépet, amíg a zár nyitva van . Minden zársebesség lassabb, mint 1/30 másodperc , állvány elengedhetetlen. És néha szüksége van egy állvány , hogy hozzanak létre egy lövés segítségével a fényképezőgép távoli vagy időzítő funkciókat. Házi állványok jöhet hasznos az ilyen helyzetekben. Állvány Options

A legegyszerűbb módja annak , hogy folyamatosan a kamera , hogy azt egy asztali vagy azzal ellentétes , ez ad egy szilárd , mozdulatlan alap így nyitva tartható a zár hosszabb ideig. Ha kell valami a mobil , akkor egy vasalódeszka vagy fırészállványra a boltban vagy a garázsban , hogy folyamatosan a kamera . Egy másik lehetőség egy olcsó művész festőállvány , amelyek segítségével , a kamerát , ahol akkor helyezze a festmény. A seprűnyél vagy mop nyél lecsavarta az alapja lehet módosítani, hogy szolgáljon a egylábú . Ez nem adja meg ugyanazt a kitartás , mint a fenti lehetőségek , és ez nem jó módszer az éjszakai felvétel, de nagyon mozgékony, könnyen hordozható , és dolgozni a szabadban ( ha szed jellegű felvételek , például ), és ellátást nyújthat a folyamatos alapot felvételek , amelyek közel vannak a 1/30 másodperc tartományban.
Egyéb szempontok

Ha gyenge fényviszonyok , vagy szükség van egy állandó bázist , hogy vegye fel a kábelt kiadás. Ez egy olyan vezeték , amely csavarok közvetlenül a kamera egy kis dugattyú a másik végén . Lenyomásával a dugattyút aktiválja a zárat, és elkészül a kép . A kábel kiadás lehet nagy segítség , mert nincs shake manuálisan lenyomva az exponáló gombot a fényképezőgépen . Hozzáadása több fényt , vagy mozog a téma , hogy a terület jobb megvilágítás nincs szükség állványra teljesen , így nagyobb szabadságot , hogy hogyan össze a kép . Azt is ad több lehetőséget veled blende beállítások . A gyenge fény, meg kell nyitni a rekesz egészen , hogy a maximális fényt , hogy elérje a film vagy digitális érzékelő . Ez csökkenti a mélységélességet radikálisan , és csak a tárgy van összpontosítva közvetlenül lesz a középpontban a képen ; objektumok elé vagy mögé , hogy a helyszínen lesz elmosódott .

You must be logged in to post a comment.