Hogy hogyan tudod Oblivion a Vista

“The Elder Scrolls IV : Oblivion ” egy grafikailag gazdag szerepjáték játék , nagy a világ , hogy tehet alsó kategóriás számítógép dadogás . A játék “Options” menü segítségével csípés különböző aspektusait a játék , beleértve a preferenciák és a grafikai minőség . Egy ilyen erőforrás-igényes játék , megtalálni a megfelelő egyensúlyt a játék grafikai beállításokat elengedhetetlen ahhoz, hogy ” Oblivion ” zökkenőmentes . Minden in-game opció ugyanaz, függetlenül attól , milyen Windows-verziót használ , így a Windows Vista felhasználók számára ugyanolyan csípés lehetőségeket , mint a Windows XP és a Windows 7 felhasználók számára. Utasítások
1

Launch “The Elder Scrolls IV : Oblivion ” a launcher ikon , elhelyezett az asztalon , amikor telepíti a játékot . Kattintson a “Beállítások ” , és keresse meg ” Vsync ” alatt ” mód . ” Letiltása ez növeli az in- game frame rate , de a képi könnyezés , ahol a kép egy része nem tökéletesen illeszkedik a rövid ideig. Miután engedélyezése vagy letiltása Vsync , kattintson az “OK ” és a ” Play” indítani a játékot.
2

Kattintson a “Beállítások “, ha a játék betöltődik a főmenübe . A ” Felbontás” beállítását határozza meg , hogy hány pixel van a képernyőn egyszerre , ami megváltoztatja a minőség . Kisebb felbontáson nem úgy néz ki, szép , de a játék gyorsabban fut . A ” Texture Size ” beállítást kínál ” Small “, ” közepes” és ” nagy “. Ez határozza meg a minőségét, mind 2D-s képeket a játék, beleértve a “bőr” terítette 3D objektumokat. ” Nagy” kínálja a legjobb kép , de követeli a legtöbbet a számítógépről .
3

Állítsa be a “Világosság ” a szeretet. Ez az opció nincs negatív hatással a teljesítményre .
4

Állítsa be a csúszkákat a következő hat lehetőség , “fa Fade “, ” színész Fade “, ” pont Fade “, ” Object Fade “, ” fű távolság “és a ” View Distance. ” Ezek határozzák meg , hogy hány távoli jelennek meg minden egyes kategóriában. Például , csökkenti a “Fa Fade ” beállítás hatására a fák messze a játék világában eltűnik . Süllyesztés ezeket a beállításokat csökkenti a törzs ” Oblivion ” gazdag grafikai vedd fel a rendszer azáltal, hogy a számítógép kisebb dolgokat betölteni egyszerre . Miközben csökkenti őket emeli a teljesítményt, ez csökkenti a grafikai minőség , így látni fogod távoli tárgyak jelennek meg a semmiből , amikor közelebb hozzájuk .
5

Toggle ” Distant Land “, ” távoli épületek ” és ” távoli fák ” be vagy ki . Ezek a lehetőségek ugyanazt az eredményt , hogy a csúszka lehetőségek csak meg , csak akkor nem módosíthatja őket, akkor egyszerűen választhat közülük látható vagy láthatatlan . Miközben bekapcsolja őket ” off” javítja a teljesítményt , akkor lehet találni, fontos tájékozódási pontokat és épületeket nehezebb, mert van, hogy olyan közel hozzájuk , hogy azok láthatóvá .
6

Állítsa be az ” Int . Shadows ” és ” Ext . Shadows ” csúszka . Ezek a illetve határozzák meg a részleteket az árnyékok játék karakterek öntött , miközben te az épületeken belüli és kívül a nyílt játék világában. Süllyesztés ezeket a beállításokat csökkenti a részletek és a számát árnyékok hanem javítja a teljesítményt.
7

Válasszon egy beállítást a következő három árnyék lehetőség , az úgynevezett “Self Shadows “, ” Shadows Grass” és ” lombkorona Shadows . ” Az első határozza meg a részleteket az árnyékok leadott karakterek. A második fordul vetülő árnyékokat fű vagy kikapcsolása . Az utolsó opció bekapcsolja az által vetett árnyékok fa előtetők be vagy ki . Minél alacsonyabb a beállítás , a jobb teljesítmény általában . Az utolsó árnyék opció , “Shadow Filtering ” határozza meg a minőségét az összes engedélyezett árnyékok. Bekapcsolná termel jobb minőségű árnyékok simább élek , de drasztikusan kisebb teljesítményű .
8

Állítsa be a ” Specular táv ” csúszka beállításához hogyan fényvisszaverő és fényes távoli tételek . Amikor közelről , dolgok, mint a pajzsot és kardot ad le egy fényvisszaverő ragyog . Ezzel a csúszkát a jobb szélen , távoli elemeket marad fényes . Csökkenő ezt az opciót gyakran javítja a frame rate .
9

Válassza ki a ” HDR ” és ” Bloom Lighting . ” High Dynamic Range világítás a reálisabb , de a legtöbb grafikai . Felváltva , kapcsolja vissza őket, ki a legjobb teljesítményt , de legalább valósághű fényeffektek .
10

Állítsa be a “Water Detail ” beállítást, hogy meghatározza, hogy reális a víz néz ki . ” Water Reflections ” beállítása ” Be” lehetővé teszi a víz felszínén tükrözik tárgyakkal és karakterekkel . A ” víz hullámai ” opció határozza meg a szintet a részletes hullámai , ha befolyásolja a víz , mint amikor dobni valamit a tóban . Egyik víz lehetőségek nagyon nagy hatással van a teljesítményre .
11 < ​​p > Válassza ki a ” Be” vagy ” Ki” a ” Window Reflections . ” Ez az opció határozza meg, hogy a Windows tükrözi a környező területeken , vagy sem . Míg letiltása nyújthat némi teljesítménynövekedést , ez általában nem szükséges .
12

Állítsa be a részleteket a vér fröccsen a játék a ” Blood matricák. ” ” High” lehetővé teszi a vér jelenik meg a karakterek és egyéb tárgyak , míg a ” kis ” véres inkább csak a földön, és a ritkábban . A kikapcsolása eltávolítja az összes vért a játék . Fordult , hogy “Alacsony” vagy ” Ki” javíthatja a teljesítményt , nagy csaták, ahol a sok harc zajlik a képernyőn egyszerre .
13

Kattintson a balra vagy jobbra nyíl mellett ” Antialiasing “, hogy bekapcsolhatja ezt a beállítást. Antialiasing határozza meg, milyen sima vagy recés vonalak jelennek meg . A nagyobb számok azt jelentik, jobb minőségű és realisztikus grafika , de ez a beállítás van nagy hatással a teljesítményre ; nagyobb értékek lassú a játék le , ha van egy számítógép elég gyors , hogy kezelje azt .
14

Kattintson a ” Return” kétszer , ha meg is változott a grafikus beállítások “Exit . ” Restart ” Oblivion ” , hogy a változtatás, amit . Játszd a játékot, annak megállapítására, hogy ezeket a beállításokat a munka az Ön számára, és állítsa őket megfelelően.

You must be logged in to post a comment.