Hogyan lehet változtatni a színét a Mesh Ogre

Ogre egy nyílt forrású grafikus renderelő motor a projektekre , mint a videojátékok, oktatási szoftver , tudományos projektek és interaktív művészet . Mivel nyílt forráskódú , kódoló Ogre úgy tervezték, hogy kell nyitni , és módosítható a felhasználók. A változás , hogy az egyik esetleg szeretné, hogy az, hogy változtatni a színét a háló , vagy három – dimenziós modell . Utasítások
1

Drag and drop a .MESH fájl OgreXmlConverter.exe , amely megtalálható a OgreSDK /bin .
2

Nyissa meg az eredményül kapott XML fájlt a inkább 3- D szerkesztő programmal , mint a 3ds Max , Blender 3D vagy FreeWorld3D .
3

Keresse meg a sort, amely azt mondja: ” setAmbient ( 0, 0 , 255) ; ” és változtassa meg a számokat. Ezek a piros , zöld és kék értékeket. Beállíthatjuk, hogy azokat a 0 és 255 különböző árnyalatai.
4

Alkalmazza újra a változtatásokat a háló .

You must be logged in to post a comment.