Rejtély Társasjátékok gyerekeknek

Az izgalom a hajsza és a keresési nyomokat , hogy misztérium játékok évelő kedvencek , fiatalok és öregek . A gyerekek gyakran élvezik szerepjáték, és a rejtély játékok megadni nekik a lehetőséget, hogy játsszon nyomozó. Rejtély társasjátékok hagyja, hogy gyerekek használják a képzeletüket , és hone deduktív képességeit. Clue

nyom egy klasszikus táblás játék köré egy rejtélyes gyilkosság . A játékosok vállalja a személyazonosságát a vendégek a Tudor -kastély , ahol Mr. Boddy holtan találták . Minden játékos tartja kártyák, amelyek a gyilkos fegyver , egy gyanúsítottat , és a lehetséges helyét a gyilkosság . Míg a kártyákat ismert, hogy a játékos tartja őket, ismeretlen a többi játékos . Három kártya képviselő a tényleges gyilkos fegyvert és a helyiség tartják a titkos borítékban ismeretlen a játékosoknak. A die -t dob ​​, hogy a játékosok mozgatni a darabokat játszik a játéktábla , ami a kastély . Amikor egy játékos darab landol egy szobában , de képes arra, hogy a találgatás , hogy ki követte el a gyilkosságot , és mit, és hol. A többi játékos tudja cáfolni a találgatás bemutatásával , hogy a kártyák megfelelő hiszem van a kezükben, nem bizalmas borítékot. Memória és levonása keresztül a folyamat megszüntetése , használják , hogy meghatározzák a tényleges tartalmát a borítékot , és a játékos, aki találgatások helyesen nyer .
Guess Who?

Guess Who ? egy két játék, ahol minden játékosnak meg kell kérdéseket feltenni , hogy meghatározzák a személyazonosságát egy titokzatos személy . Minden játékosnak van egy tábla , amely 24 arcok flip felfelé vagy lefelé , és a lapok jönnek létre , hogy a játékosok nem látja az arcokat az ellenfél fórumon. Elején a játék , minden játékos választ egy kártyát , hogy meghatározzák a rejtély identitását . Ezután minden játékos felváltva kér igen vagy nem kérdése tanulni részleteket ellenfele titokzatos identitását, és eltávolítja arcok az ő fórumon. A játék megnyerte , ha a játékos sikeresen azonosítja az ellenfél titokzatos személy .
221B Baker Street

221B Baker Street egy játék alapján hasznosítja a híres fiktív detektív Sherlock Holmes . A játék tartalmaz 20 Sherlock Holmes rejtélyes történeteket írt , különösen a játék . A játékosok betöltheti a nyomozó , és mozgassa játszott darab körül egy tábla , amely képviseli a London utcáin . Amikor a játékosok föld egyes négyzetek , akkor tegyen fel kérdéseket vagy fogadni nyomokat. Az első játékos , hogy megoldja a rejtélyt, meg kell mozgatni a játék darab , hogy Sherlock Holmes ” apartman 221B Baker Street bejelenteni a megoldás .

You must be logged in to post a comment.