Uncle Wiggily Játékszabályok

1910-ben , Howard R. Garis hozott létre, a gyermekek történetek a ” Newark Evening News” , amely köré a karakter bácsi Wiggily , inkább emberi , mint a nyúl . Uncle Wiggily nekivágnak a nagy kalandok , és 1916-ban , Milton Bradley fordult a kalandjait egy társasjáték a kisgyermekek számára. Bár a játék tapasztalt tervezési változtatásokat az évek során , ez maradt, szeretett és gazdagon illusztrált családi játék , amely segít erősíteni olvasási és kognitív képességek . Műszaki

bácsi Wiggily egy klasszikus táblás játék , amely magában foglalja egy összecsukható játéktábla mérő 16 cm, 16 cm, négy színes játék tokeneket , amelyek másolatai bácsi Wiggily ; és egy sor játékkártya . Attól függően, hogy melyik évben a játékot állítottak elő , lehet, hogy két kártyát , vagy csak egy szett .
A játék célja

Minden játékos kezdi a start, ami bácsi Wiggily otthonában . A tábla egy klasszikus “track “, amely magában foglalja a mintegy 100 férőhelyes földet fel . A játékos baktat fel , le, és az egész fórumon ( az erdő ), és a komló a helyeken, mint például Cluck Cluck a Chicken House , a Wibble Inog Duck Pond és a Bow Wow Dog House . Az első játékos, aki eléri Dr. Possum irodája nyeri a játékot. Bácsi Wiggily célozza a gyermekek, akik a 4 és 8 éves .
Hogyan játsszon

A játék célja az 2-4 játékos. Keverd meg a kártyákat, és tegyük őket képpel lefelé , és minden játékos jelzője induláskor . A legfiatalabb gyermek általában kérte, hogy játsszon az első , és kijelöli az első kártyát, és olvassa hangosan , mielőtt követte az utasításokat a kártyán. ( A fiatalabb korosztály szükség lehet egy idősebb gyermek vagy felnőtt , hogy segítsen nekik olvasni. ) Használt kártyákat képpel felfelé a dobott lapok . ( Ha az új kártyák kimerül , mielőtt a játék nyert , átszervezés a töltött fedélzeten , és folytassa a játékot. ) A kártyák tartalmazzák írásos utasításokat , hogy a játékos el kell mozdulnia . Ha a játékos halad előre vagy visszafelé halad , van is megfelelő vagy előre, vagy visszavonulás számot beírva a fenti utasításokat a feltörekvő olvasók. A szeszélyes kártyák rím , és vezethet a játékos, tegye a következőket: ” Hova mész, nem tudom , van három, komló , de hogy ez lassú “, ” Reméljük, nem lesz kék , De bácsi Wiggily kell vissza két ” vagy ” A kártya ebben jó, nem gyakran , áthelyezése Uncle Wiggily előre tizenhárom ! ” Játssz előleget balra .
Buktatók és Rabbit Holes

Két játékos nem foglalja el ugyanazt a helyet , így ha a föld egy helyet, amely rendelkezik egy másik játékos token , vissza kell menned egy helyet. Ha ez a hely is rendelkezik egy másik játékos token , akkor vissza kell vonulniuk még egy helyet , amíg el nem éri egy üres helyet . Ha valakinek volt olyan szerencséje , hogy leszállni a ” Rabbit Hole “, akkor keresni a lehetőséget, hogy kiugrik a másik oldalon a nyúl lyuk , több tér előtt .
Winning

Az első játékos leszállni pontosan Dr. Possum irodája nyer. Például , ha két tér el az irodában, meg kell rajzolni egy kártyát, előleg, ha előre két mezőt . Ha húz egy kártyát , amely arra utasítja , hogy vonuljon vissza , vagy menjen egy másik része a fórumon , akkor követnie kell ezeket az utasításokat .

You must be logged in to post a comment.