Hogyan lehet egy akkumulátor , hogy működnek a Pokemon a VBA-ban

A harmadik generációs játékok a Pokemon -sorozat – “Pokemon Ruby “, ” Sapphire ” és az ” Emerald ” – volt az első, Pokemon játék a Nintendo Game Boy Advanced kézi rendszer . A patronokat tartalmaz egy belső akkumulátorral szabályozott egy belső óra, amely érintette a rendelkezésre álló és hatásai bizonyos eseményeket. Azonban ezeket az elemeket már ismert, hogy meghaljon az öregedés patronok , arra kényszerítve néhány játékos , hogy letölthető digitális másolatot a játék , hogy hozzáférjen a teljes funkciókat. A VisualBoy Advanced ( VBA) emulátor képes emulálni a belső akkumulátor funkcióit. Utasítások
1

Indítsa el a VisualBoy Advanced emulátor, és nyomja meg a ” Ctrl- O” , hogy ki a Fájl megnyitása böngészőt. Irányítsa a böngészőt , hogy a helyét a “Pokemon Ruby /Sapphire /Emerald ” game kép ( ROM ), és nyissa meg.
2

Indítsa el a játék, és keresni egy rendszer üzenet , amely így szól: ” A belső akkumulátor száradjon . A játék játszható . ” Bár a játék játszható használata nélkül a belső akkumulátor függvények, in-game események nem fog megfelelően működni nélküle. A VBA emulátor már optimalizálva, hogy kövessék az akkumulátort, ha az üzenet nem jelenik meg. Folytassa a játékot a szokásos módon.
3

Szünet a játék, ha a “Belső akkumulátor száradjon ki ” üzenet jelenik meg. Válassza ki a ” Beállítások ” menüpontot tetején az emulátor . Válassza ki a ” emulátor “, hogy egy újabb legördülő menü különböző lehetőségeket jelölve. Kattintson a lehetőséget , amely így szól : ” Real Time Clock” , és egy pipa jelenik meg mellette .
4

Nyissa meg a ” Beállítások ” menüben és a ” emulátor ” nyitott ” Save típus . ” Ellenőrizze le a beállításokat ” Automatic ” és a “Flash 128k . ” Ez a két opció beállítani VBA , hogy a megfelelő játék ment .
5

bezárása és újbóli megnyitása VBA . Az akkumulátor hiba nem jelenik meg újra és játék ment teljes mértékben engedélyezett .

You must be logged in to post a comment.