Aktív Gym játékok gyerekeknek

Az egyik legfontosabb tanulsága a gyerekek megtanulják , hogyan kell nagyon vigyázni magukra, és a testüket. A tornatanár , szeretné kölcsönöz ezeket a tanulságokat a hallgatók számára az oktatási tornát . Tartsa a diákok érdekel, hogy mit csinálnak, azáltal, hogy játsszon néhány aktív edzőteremben játékot . Split a párok

Kap a diákokat, fut a játék . Kezdje kiválasztásával egyik játékos , hogy ” It “. Osszuk a többi játékos párokat. A párok minden kell tartani a kezét az egész játék. Míg az ” It” diák számít az , hogy 30 , a pár feje tőle. Amint befejezi a számolás, aki üldözi a játékosok , címkéző minden tud elérni. Ha a partnerek olyan pár lesz jelölt , mindkét játékos kap kiesik a játékból . Miután ” It” megszüntette az összes párt , válasszon másik játékos lesz ” It” , és továbbra is egy másik kerek . Játssz minél több fordulót az idő engedi .
Giant Squid

elindítani ezt a játékot , hozzon létre egy nagy tér határán belül, az edzőteremben azáltal kötelet a padlón . Válasszon ki egy játékos lesz a Giant Squid . Ő áll a tér közepén . Utasítsa a többi játékos sorban egymás mellett mögött az egyik oldalán a tér . Ha kész, a Giant Squid kiált ” Swim hal úszni ! ” Ennek hatására a játékosok mögött, a sor, hogy futni, hogy a másik oldalon túl az óriás tintahal . Miközben versenyezni a másik oldalra , meg kell kerülni a Giant Squid , ahogy megpróbálja tag annyi játékos , amennyire csak lehetséges . Ha egy játékos címkézett , akkor fagy a helyén. Minden játékos, aki azt , hogy a másik oldalon is , hogy továbbra is rohannak keresztül-kasul a tér közepén minden egyes alkalommal, amikor a Giant Squid kiált ” Swim hal úszni . ” A fagyasztott játékosok , hogy megpróbálja tag a többi játékos , ahogy versenyt ; Azonban van , hogy maradjon a helyén . Az utolsó játékos maradt , aki soha nem volt jelölt nyeri a játékot.
Megy keresztül, az alagút

Kezdje Ez az energetizáló relé játék elosztjuk a játékosok a két csapat . Sorban a csapat akár egyetlen fájlt. Mondd meg a játékosok , hogy elterjedt a lábát a hip – távolságra. Ha fúj a sípot , az utolsó játékos minden sor feltérképezni a csapattársai lábát , amíg el nem éri az első a sorban. Az új utolsó játékos a sorban nem ugyanaz, mint amikor a játékos mögötte ment keresztül a lábát. Ez a minta folytatódik, amíg az egyik vonal alakult át az eredeti felállás , az eredeti első játékos az első helyen és az eredeti utolsó játékos az utolsó helyre a sorban. Ez a csapat nyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.