Character Building Games 10 éveseknek

A legtöbb 10 éves gyerekek akkor tanulnak a legjobban a tapasztalat és az interakció , így a játékok egyik leghatékonyabb oktatási módszereket ebben a korcsoportban . Játékok tanítani karakter oktatás lehetővé teszik a gyerekek szerepjáték különböző helyzetekben , és tárja fel etikai kérdések biztonságos és érdekes módon . Sok karakter oktatási tananyag középpontjában a Josephson- intézet hat pillére a karakter: megbízhatóság , tisztelet, felelősség , tisztesség, gondoskodó és állampolgárság. Csapatépítő játékok

Csapatépítő játékok is használható tanítani sok jellemvonások . Az igénylő a csoport együtt dolgozni, és hallgatni egymást , csapatépítő játékokat tanítanak a megbízhatóságot, a tisztelet , a felelősség és gondoskodó. Egy egyszerű csapatépítő játék 10 évesek ” Hélium Hoop . ” Ez a gyakorlat a legjobban végzik a csoport nyolc és 12 gyerek . Játszani, hogy a csoport állni egy kört a hula abroncs . Kérdezd meg minden játékos , hogy tartsa ki a mutató ujj , és helyezze a hula abroncs , így nyugszik tetején az összes játékos ujjai . A cél a tevékenység a csoport , hogy csökkentse a karika a földre anélkül, hogy a karika , hogy elveszíti a kapcsolatot senkivel ujját. Ha valaki elveszti a kapcsolatot a karika , meg kell emelni a karika vissza, és kezdje újra . Mert mindenki próbál olyan nehéz fenntartani a kapcsolatot a karika , először a karika megy fel , hanem lefelé. Ez egy jó játék, a tanítás feladata , mert a játékosok hajlamosak hibáztatni másokat emelése karika , hanem csökkenti , ahelyett, hogy felismerve saját felelősségüket a játékban.
Role -Playing játékok

szerepjátékok lehetővé teszi a gyerekeknek, hogy elképzelni magukat a különböző helyzetekben, és hogy a különböző etikai ( vagy nem etikus ) döntéseket. Lejátszásához válassza etikai helyzetet, amelyben a gyerekek is találják magukat , mint például, hogy felajánlotta a választ egy teszt. Hozzárendelése különböző szerepeket , hogy minden gyermek , így tárja fel különböző válaszokat a helyzetet. Például , az egyik diák megállapodhatnak , hogy megcsal , egy másik lehet megtagadni a választ , de nem mond semmit , és egy harmadik diák tudta megmondani a tanár. Miután a játék , tervezni a vita , ahol a gyerekek is tükrözik a legjobb választás az adott helyzetben .
Real-Life játékok

Valós játékok bele karakter oktatást élethelyzetekben. Számos csoport bele játékok, mint ez a mindennapi életben a csoport . Például egy osztályteremben is van egy folyamatos játék , amelyben a diákok jutalmazza egymást minden alkalommal, amikor figyelembe egyik osztálytársai gyakorló jó karakter tulajdonság. Ha egy hallgató észre egy másik lény gondoskodó , talán segít egy fiatal diák, ő is rámutatnak, hogy ez a tevékenység a tanár és jutalmazza a gondoskodó tanuló márvány . Az osztály összegyűjti a karakter golyókat egy üvegben , és amikor az üveg tele van, az egész osztály kap egy díjat .
Object – lecke Games

Object órák vizuális AIDS , melyek azt mutatják igazságokat a jellemvonások . Object leckék gyakran tanított egy leckét , ​​amelyben a tanár bemutatja a tevékenység egy csapat gyerek , de lehet még hatékonyabb , ha kész vagy , mint egy játék, amelyben a gyerekek is részt vehetnek a tárgyakat. Egy példa a lecke , hogy lehet használni , hogy tanítsa a felelősség és célmeghatározás a leckét a sziklák, kavicsok és homok egy jar. Adj minden gyerek egy nagy üveg félig tele homokkal , egy üveg kavicsok és a tartályt a nagy sziklák . A kavicsok és kövek legyen túl nagy ahhoz, hogy beleférjen a fél jar . A cél a játék lényege, hogy illeszkedjen a tárgyakat a nagy jar . A megoldás az, hogy ürítse ki a homokot a jar , és tegyük a nagy sziklák az első, majd a kavics , majd a homokot . A lényeg az a tanulság az, hogy meg kell, hogy helyet adjon a legfontosabb dolog az életben – a nagy sziklák és fontos feladatokat – az első , és akkor nem lesz hely a kisebb dolgokat .

You must be logged in to post a comment.