RPG Quest Ideas

A video-és asztali szerepjáték játék , egy jó történet szar játékos , míg egy rossz történet kiköpi őket rögtön . Minden a legjobb játék a világon, nem sokat számít nem hatékony történetet kísérő is . Ha azt szeretné , hogy kézműves küldetést , hogy a játékosok beszélni évekig , Először hozzon létre egy történet, hogy lesz nekik csalit. Amikor Ravaszkodó Quest , ne indítsa el a történetet

“Néhány kalandorok találkozni véletlenül egy kocsmában . Hallanak egy barlang tele arannyal , őrzött egy tűzokádó sárkány . Csatlakoznak erőket , hogy megöli a sárkányt, és kap az arany . ”

fantasy-kaland egy közhely . A játékosok kis befektetéssel a telken. Ők csak úgy történnek , hogy azok, akik megölik a szörnyet , és megteszi a dolgokat . Ez az, amiért egy küldetést meg kell kezdeni a karakterek , nem a történet .
Karakterek Come First

Minden történetnek szüksége van egy központi konfliktus , konfliktus , ami a a karakterek maguk .

Mielőtt kézműves telek a szerepjáték játék , kézműves játékosok karaktereket. A videojáték , akkor ( a játék tervezője ) a teljes ellenőrzést . Egy asztali szerepjáték játék , akkor ( a játékmester , aki fut a játék) kell befogadni a döntéseket a játékosok.
Craft karakter-vezérelt konfliktusok

Legyen a karakterek hibák, hogy konfliktusokhoz vezethet , majd kézműves történet körül ezeket a konfliktusokat . Kell, hogy legyen egy külső ellenfele (a supervillain , a démon lord ) , de nem is kell egy belső konfliktus kapcsolódik a külső konfliktus. Végére a quest , a karakterek meg kell legyőzni a hibáit és ellenfeleiket .

Például, ha egy karakter egy naiv fiatal herceg , hogy őt elárulta hataloméhes testvér. A bosszúszomjas herceg kell visszaszerezni trónját , miközben megőrzi emberségét. Ha egy karakter egy önző mágus, hogy neki véletlenül szabadjára engedni a szörnyű démon . A varázsló vissza kell vonni a hibáit, és megtanulják, hogy törődnek másokkal .

Mindkét helyzetben a játékosok személyesen is érdekeltek a történetet, mert ez a történet.
Fejleszteni mély Villains , Nem sekély Ones

Minden történetnek szüksége van egy jó gazember , de a legjobb gazemberek magukat hősök. Ők nem csak a gonosz az gonosz kedvéért . Hitler tömeggyilkos volt , de azt hitte, hogy a megtakarítás a német nép , megtisztítja a bolygót a felsőbbrendű faj .

Gyakran előfordul, hogy gazemberek képviselik a sötét oldal a hősök . Batman és Joker egyaránt kosztümös őrültek , akik megszegik a törvényt . A különbség az, hogy Batman nem , hogy megvédje érdekében , míg a Joker csinálja terjedni anarchia.

Hogy ezeket a tanulságokat a történelem és az irodalom. Szembenézzen a játékosok a legsötétebb magukat .
Ellenőrizze, hogy a Hősök és Villain Meet mielőtt a végső leszámolás

Az “öld meg a sárkányt ” forgatókönyv kezdtünk , a karakter megfelel a sárkány csak akkor, ha megöli. A jó történetek hősei megfelelnek a gazember , mielőtt a végső csatát. Korábban találkozások létre ellenséges viszony , ami egy jobb végső csatában .
Lehetek biztos esetében nem olyan egyszerű megoldások

Pit a játékosok ellen, morális dilemmák. A díjnyertes “Dragon Age ” sorozat erők játékosoknak szembe erkölcsileg szürke helyzetekben , mint feláldozva egy ártatlan gyermeket , hogy megmentse a várost . Elhelyezés játékosok eldöntésében szerepek (és így szembenézni a következményekkel ) növeli a beruházást a történet .
Vegye ki a játékosok egy különleges helyre

Miután a karakterek és a konfliktusok létrehoz egy beállítást. A legjobb beállítások nem újra a régi ” Fantasy Kingdom ” forgatókönyv. Próbálja megfordítva a szokásos beállításokat (a világban, ahol a goblin megvédjék hazájukat egy invázió az emberek ), illetve keverése RPG műfajok (a világban, ahol a varázslat működő robotok verseny megtelepedni a csillag) .

Bármit is teszel , ne feledje, hogy fantasztikus világok semmi nem jó karakterek és a konfliktusokat. Ha tartod ezt a szabályt szem előtt , akkor létre küldetést , hogy a játékosok soha nem fog elfelejteni .

You must be logged in to post a comment.