Nem versenyképes Games for Kids

Gyűjtsd össze a szomszédok ezen a nyáron a szórakozni , hogy nem ér véget a könnyek , játék noncompetitive játék, ahol mindenki nyer . Gyermekek életkora 3-7 gyakran tudja kezelni játék, amelyben egy személy felelősséggel a csapat veszteség vagy készül , hogy üljön ki miatt hiba vagy nem megfelelő szakértelem. Sok noncompetitive játék közül lehet választani , hogy a móka megy minden nyáron. A hideg szél
Noncompetitve játékok elhelyezésére széles korosztály.

A hideg szél egy nem kompetitív játék, jól működik egy csoport vegyes korú és képességű . Ez a játék akkor kezdődik, egy sor szék vagy jóga szőnyeg kör alakban elrendezett – eggyel kevesebb , mint a játékosok száma . Az egyik játékos belép a központ lesz a szél , kiált egy mondatot , amely szavakkal kezdődik : ” A hideg szél fúj ” , majd hozzáteszi, egy befejezés , ami utal egy vagy több játékos . Két példa a ” A hideg szél fúj bárki szeme kék ” vagy ” A hideg szél fúj , aki egy állat . ” Mindenki, aki beleesik a megnevezett kategóriába , majd végigfut a kört, és megpróbálja megtalálni egy üres hely . Az a személy, aki maradt állva szóköz nélkül válik a szél a központban. A játék addig tart, amíg mindenki nem volt esélye a központban.
Jungle Hangok
Ülj csendben hallani a dzsungelben zaj ebben a játékban .

Jungle Sounds másik noncompetitive játék egy csoport . Ez a játék lehet dolgozni egy széles korosztály , és segít megnyugtatni az energia le . A játékosok térdel le a földre a homlokukon a talajon . A vezető sétál a szobában, és csapok egy ember a földön . A kiválasztott személy sétál a hely a szobában vagy annak közelében a kör , és tesz egy csendes dzsungel állat hang háromszor . A vezető számít, hogy három , majd mindenki mutatott a hely a szobában , ahonnan úgy gondolják, hang nem jött . A dzsungel Sound Maker lesz a következő vezető . Játszani, amíg mindenki volt a fordulat .
Catch a Mouse : Matton Használja a lábát , hogy az egér labdát a macska labdát .

elkapni az egeret kezdődik mindenki ül a körben . A vezető kezdődik bevezetésével egy kis labdát – az egeret. Az egér át láb láb körül a kör . Miután az egér teszi körbe-körbe , ha a vezető megvárja, amíg az egér félig körbe újra bevezetése előtt egy második , nagyobb labda – a macska . A macska igyekszik felzárkózni az egérrel. Miután a macska részben körbe-körbe a vezető lehet felvenni egy másik, nagyobb labda, mint a kutya . A vezető dönti el , hogy hány alkalommal körbe-körbe az egér mozog , mielőtt azt biztonságosan a lyuk , így megszűnik a játék .

You must be logged in to post a comment.