Hogyan készítsünk egy farkasember D & D 4E

A ” Dungeons and Dragons Negyedik kiadás ” ” ( D & D 4E ” ) , vérfarkasok egy szörnyeteg faj. A legközelebbi dolog, hogy egy vérfarkas , a Players Handbook ( PHB ) a Longtooth változata Shifter osztály a PHB 2. . Ha szeretne játszani egy vérfarkas , mint játszható karakter ( PC) , több lehetősége van . A legjobb megoldás attól függ, hogy mi a Dungeon Master lehetővé teszi . Mindig ellenőrizze a vele létrehozása előtt a PC , amely nem követi a szabályokat meghatározott PHB . Utasítások
1

Hozzon létre egy PC a Longtooth változata a Shifter verseny a PHB 2. . Válassza ki a druida osztály és többosztályos a barbár a második szinten. Ez megadja a képességet, hogy át farkassá formában ( druida teljesítmény Wild formája) . Sok más druida osztály hatásköre nagyon jól működik egy vérfarkas épít , beleértve a megragadása karmok, Pounce , Savage Rend és szökkent Bite . Barbár hatalmak , hogy a munka többek között Howling Strike , Bloodletting , Bloodhunt Rage és a Primal Vitality .
2

Hozzon létre egy Razorclaw Shifter és többosztályos druida és a Monk . Ez ad fegyvertelen harc , valamint farkas formában. Akkor nevezd át a szerzetes hőstettek , hogy nekik vérfarkas íz megváltoztatása nélkül a mögöttes mechanika ( táplált , hogy elérje , sérülés) .
3

a játékos által létrehozott vérfarkas sablont . Megtalálja ezeket a Wizards of the Coast Közösség Fórum és másutt. Kérdezze meg a Dungeon Master , hogy megbizonyosodjon arról , hogy a fordítás ne legyőzte .
4

Készíts saját vérfarkas PC versenyt. Adj egy plusz két , ​​két statisztika , egy bónusz két készségek és néhány faj -specifikus bónuszokat és hatásköröket. Kiválasztásánál ezeket a bónuszokat , vedd képességek , hogy a munka tematikusan , és nem túl legyőzte . A faji bónuszokat Váltókar egy jó módja annak, hogy nem hoz létre a verseny, túl erős. Válasszon ki egy osztályt a szokásos módon.
5

Készíts saját vérfarkas PC osztályban. Válassza ki a játszható faj , mint rendesen. Válassza ki a szerepet a vérfarkas osztályban. Striker talán a legjobb választás. Válasszon ki egy áramforrást. Primal a leglogikusabb . Határozza meg, amely két vagy három képességei fő is. Erő , ügyesség , a bölcsesség és alkotmány minden lehetséges választás. Határozza meg páncélt és fegyvert proficiencies . Válassza ki, melyik védelmet kap egy bónusz . Kapsz egy összesen két bónusz pontokat , amit hozzá lehet rendelni egy védelmi vagy osztott két . Válassza ki az induló találati pont és szerzett pontok egy szinten. Fighter osztály indul , 15 és kap hat további találatok egy szinten. Válassza ki a három képzett képességeit. Válasszon ki egy alap osztályt funkciót. Ez lesz a hatalom valamiféle , valószínűleg egy találkozás hatalom. A legjobb, hogy válasszon egy meglévő hálózati másik osztályban. Válassza ki az At- Will , Találkozás és napi hatáskör első szinten. Nézd meg a druida , szerzetes és barbár osztályokat a jó hatalom könnyen reskinned .

You must be logged in to post a comment.