Hogyan indíthatja Star Wars Trading Card Games

A Star Wars kereskedelmi kártya , roll játék egy két fős kártya és kocka játék köré épült a mitológia , a Star Wars filmeket. Játékok játszott ellentétes Kártyacsomag legalább 60 kártya , amely megfelel a könnyű vagy a sötét oldalra az Erő . Fedélzetek nem lehet több, mint négy olyan egy kártyát , és minden résztvevő felelős azért, hogy mind a fedélzetet — világos és a sötét — mert akkor oda-vissza vált során több találat . A játék célja , hogy legyőzze az ellenfelet kiépítésével arénák a különböző kártyák, győztes arena re illik kártya és kocka összegek és legyőzte az ellenfeled háromból két arenas.Things , amire szüksége van , két, a 60 -card Star Wars kereskedelmi kártya pakli (egy világos oldala , egy sötét oldala ) , két, die ( hatoldalú )
Toll
Papír

Show More utasítások
1

Határozza meg, ki fog játszani mindkét oldalán az Erő . A két fél a világos és sötét . Vannak előnyei , hogy játszik, mint a sötét oldalon , mint a győztes minden kockadobás kapcsolat és a játék az első kártyát . Után azonban minden mérkőzésen , a játékosok oldalt váltani , így előnye még ki folyamán több mérkőzés .
2

szét a kártya pakli (ha még nem tette ) a világos és sötét szakaszok nem kevesebb, mint 60 kártya és keverd minden fedélzetre külön-külön.
3

Válassza ki hét lapot a kijelölt fedélzeten . Minden játékos húz , és tart a hét kártyát a megfelelő pakliból.
4

ki a kártyákat az arénában területek egyesével . Az aréna területek , ahol a kártya csaták zajlanak , és szét az űrbe , karakter és a föld . A kártyák színkódolt , kék a tér , a zöld a föld és a Purple vagy karakter . A sötét oldal játékos meghatározza az első, majd felváltva vesznek, amíg valaki el nem éri a kumulatív kártya értékét 30 (kártya pont értékek találhatók, a jobb felső sarok) .
5

Roll a kocka , hogy építsenek játék -play pontokat. Minden játékos dob két hat oldalú kocka egyszer , és a sötét oldal játékos lesz az első . Add az összeget a tekercs , és hasonlítsa össze a kártya értéke a kezedben , hogy melyik kártyákat képes játszani .
6

Építsd kiegészítéseket az arénában azáltal, hogy a kártyák készült használhatónak a kockadobás összesen a arénák.
7

állapítsa támadók , válassza a cél az arénában területeken, és a dobáshoz , hogy meghatározza a hatalom a támadók . Rolls négy vagy magasabb “hit “, és hogy pontokat el a megtámadott fél , míg a tekercs három vagy kevesebb “hiányzik “, és nem veszik pont van .
8

Jegyezze fel a kárt minden megtámadták névjegykártya kap egy darab papírt, és ellenőrzi azt. A kár fut túl a kártya értékét , ​​a kártya vereséget szenvedett, és már nem tényező a játék . Ismételje meg a támadások , majd oda-vissza a sötét és világos oldala a játékosok , amíg az egyik oldalon legyőzte a kártyákat a háromból két arénák , hogy megnyerjük a mérkőzést. Jegyezze fel a győzelem és a kapcsoló Force oldalon a következő mérkőzés . Játssz oda-vissza , amíg a vágy , vagy addig, amíg a korábban meghatározott számú mérkőzés nyeri el nem éri .

You must be logged in to post a comment.