Magic the Gathering kártyajáték szabályai

Magic the Gathering egy népszerű stratégiai kártyajáték először találta Richard Garfield , mint egy tanulmány a matematikai valószínűsége . Wizards of the Coast , a cég tulajdonosa a kártyajáték , arattak az előnyöket a játék hatalmas népszerűségét az 1990-es években , a fejlődő rendszerek versenyeken és folyamatosan hobby boltokban az üzleti szerte az országban . A szabályok a játék eltarthat néhány játékot kap a nyitjára , de az alapok viszonylag könnyű elsajátítani . Anyagok lejátszásához szükséges

Minden játékos a Magic the Gathering szüksége lesz egy pakli Magic kártyák (úgynevezett könyvtár) áll a játékos legalább 60 egyéni kártyákat. A játékos még szüksége lesz valamilyen formában a számláló nyomon követni az élete teljes az egész játék. Ez lehet színes gyöngyök , egy speciálisan létrehozott ” élet ellen ” , vagy egyszerűen csak papírt és ceruzát . Minden játékos kezdi a játékot 20- életben.
A játék célja

játékos nyerni a játékot a Magic the Gathering egy két módja van: csökkenteni az ellenfél élet teljes nulla , vagy viselni egy ellenfelet , amíg ő nem maradt kártya levonni könyvtárát . A játékos megvalósítja a feladatot farigcsálni élet távol ellenfele segítségével a fedélzetre , hogy megidézi lények és varázslatok a harcot az ő nevében .
Összetevői Basic Mágikus Deck

Öt színben létezik a magic the Gathering : fehér , zöld, kék , piros és fekete . Mindegyik szín más-más stílusú mágia és varázslatok , a föld ( generálására spell casting teljesítmény) és a lények kapcsolódó, és egyedi erősségeit és gyengeségeit . A legtöbb pakli Magic épített két színben . Egy alap kétszínű Magic the Gathering fedélzet , fehér és zöld , valahogy így néz ki: 12 Az erdők és a 12. Plains ( föld ), 10 fehér lények , 10 zöld lények és a keverék 16 fehér /zöld varázslatokat .

Kártya Korlátozások

játékosok korlátozott tekintve, hogy hány egyes megnevezett névjegykártya magic pakli lehet . Általában , a maximum négy példányban minden teremtmény , varázslat vagy tárgy lehet építeni a fedélzeten , de nincs korlátozás áll fenn , hogy mennyi földet egy játékos használhat . Egyedi vagy a ” legendás” kártya létezik Magic the Gathering és jelöli, mint a játékkártya . Csak egy ilyen kártyát (egy mindegyik legendás kártya) engedélyezett egy varázslat fedélzeten .

Az ötlet az, hogy állítson össze egy mágikus pakli kártyát tartalmazó szerves a játékos nyerő stratégiát mennyiségben négy , míg többek között kártyákat , amelyek jöhet csak bizonyos játék helyzetekben mennyiségben egy vagy kettő. Ez vezet a valószínűsége, hogy hasznos kártya a magasabb és szituációs kártyákat alacsonyabb.
Kapcsolja Struktúra

A játék oszlik fordul , ahol a játékos megpróbálja varázsolni és megidézi lények az ő Mágikus fedélzeten , hogy elpusztítsa az ellenfél . Egy játékos kezdi a játékot, rajz hét kártyát az fedélzetre . Ha nincs föld ( elengedhetetlen varázslatait és megidézése lények ) készült az első húzza a pakliból , a játékos fogja mutatni az a kéz , hogy ellenfelét , shuffle és felhívni újra.

Turn kezdődik rajz egy kártyát a játékos saját könyvtárat , majd játszani a föld ( mint például a Sima vagy erdő) kártyát. Csak egy a föld kártya játszható egy játékos sor. Ezután a játékos használhatja ezt a földet , mely az egyik mana a megfelelő színű ( sima fehér , és a Forest zöld ) , hogy a leadott varázslatok /megidézi lények a kezéből . Minden kártya a Magic the Gathering lesz a casting költség a jobb felső sarokban. Ez jelzi a szín a mana és a mennyiség szükséges helyezni a kártyát szóba. Egyes lények és a varázslat is játszott nagyon gyorsan, míg a nagyobb teljesítményű mondja /lények , hogy vesz néhány fordulattal , hogy létrejöjjön a szükséges mana leadott . Ha a föld már használják a mana egy varázslatot , vagy megidézi a lény a játék, nem lehet használni, amíg a játékos a következő körben .
Támadó egy Ellenfél

általában lények magic the Gathering azt mondta, hogy ” rajta betegség ” , hogy a lény nem lehet támadni az ellenfél a turn azt hozta szóba. Támadni az ellenfél , a játékos ” csapok ” teremtménye forgatva oldalra jelzi támadás folyamatban van. Ellenfele használja saját teremtményei a játékban , hogy megpróbálja megakadályozni a támadást . Minden teremtmény lesz a szilárdság és az ellenállóképesség érték a jobb alsó sarkában a kártyáját jelzi, hogy mennyi kárt is foglalkozik , és milyen kárt tud tenni.

Ha egy játékos ellenfél lények áll , hogy megakadályozza a támadást , lények sebezné egymáshoz. Ha a teljes sebzés eléri vagy meghaladja a lény szívósság értékét , ​​el kell távolítani a játékból , és elhelyezni a dobott lapok nevezik a ” temető “. Ha az ellenfél nem lények a játékban , hogy megakadályozza , a sebzés közvetlenül neki ( kivonják az 20 életét összesen) . A lény támadhat csak egyszer fordult .

You must be logged in to post a comment.