Információ Carrom

Carrom egy társasjáték , amely összehozza kombinációja légi hoki , márvány és a medence . A játék felülete Carrom rendkívül sima, és a csatár háromszor nehezebb, mint a tárgy darab, így carrom egy kis játékot igénylő nagy mennyiségű finomkodás. A játékosoknak meg kell Balance Board menedzsment technikák süllyedő lövések, felállítása jövő lövéseket, és blokkolja ellenfelek ” lövések , ami egy rendkívül összetett sokféle lehetséges játszik . Fórum

Carrom játszott a rendkívül sima és lapos falemez . Két koncentrikus kört rajzolt a közepén Carrom . Minden sarkában a tér fórumon van egy kis kör alakú zseb , hogy a projektek befelé a fórumon , nem pedig kifelé , mint egy biliárdasztal . Két vonal fut párhuzamosan peremét minden fórumon , a vonal , amely közelebb van a széle kissé vastagabb, mint a másik. Egy rossz vonal nyíl származó, közel a nagyobb központi kör , arra utal, hogy minden zseb a fedélzeten .
Darabok

Carrom játsszák kis, kör alakú fadarabokat úgynevezett carrommen . Elején a carrom játék , kilenc sötét vagy fekete carrommen kilenc világos vagy fehér carrommen , és egy piros lemez úgynevezett királynő . A játékosok egy sima kerek lemez , ami majdnem háromszor nagyobb , mint a normál carrommen , az úgynevezett a csatár , hogy elérje a carrommen és a mosogató őket a zsebébe .
Beállítás

elején a carrom játék, a királynő kerül a tábla közepén . Közvetlenül érinti a királynő , három könnyű és három sötét carrommen a köré a piros lemezt váltakozó színekben . A fennmaradó hat világos és hat sötét darabok kerülnek a második körben közvetlenül érinti az első . A második kör is használja váltakozó színek . A két kör ezután sorakoznak , hogy a királynő , egy könnyű darab a belső kör és egy könnyű darab a külső kör hazugság egy sorban mutatott közepén a szélén a fórumon keresztül az oldalán a játékos, aki megy először.
feltűnő

Amikor egy játékos Rántsd ő csatár a másik felé carrommen az a kísérlet, hogy elsüllyed a lövés , ez az úgynevezett a sztrájkot. Amikor elhelyezzük a csatár a fórumon, hogy sztrájk , a játékos helyezze el a csatár , így érinti mindkét alapvonaltól . A csatár kell húzni, oly módon, hogy az elülső kiindulási keresztezi ; nem mehet előre vagy vízszintesen. A csatár csak érintse meg egy darab , amely mögött az alapvonal , miután a csatár átlépte a kiindulási egyszer , és a játékos keze vagy karja nem szabad átkelni az átlós rossz sorokat , ha a felvételt .
Objective

egyik játékos megnyerheti a játékot carrom , amíg vagy a játékosok fedezte a királynő . A királynő borítja , ha egy játékos zsebek bármely saját darabjai a sor , miután belöki a királynő . Ha egy játékos a királynő , de nem süllyed a carrommen a következő körben , a királynő visszakerül az asztal közepére . Az a játékos nyer egy carrom játék süllyedő minden darab az ő különleges szín, de a játékosok csak nyerni , miután a királynő fedezték . Ha egy játékos magában foglalja a királynő és mosogatók minden az ő carromen darab az első, majd kap bónusz pontot a végén a kerek.

You must be logged in to post a comment.