Játékok figuratív nyelvek

figuratív nyelv használja számok a beszéd , mint a metaforák , alliteráció , hangutánzó szavakat , és a kifejezésmód összehasonlításokat , illetve betölt értelmet szavakat és kifejezéseket. Van több fajta játék , amely segíthet a hallgatók , hogy értik a figuratív nyelv . A játékok lehetnek a nehéz , ami illeszkedik a tanulók életkora és a képzettségi szint . Név mögött a metafora

metaforák hozzon létre egy összehasonlító közötti kapcsolat független objektumok használatával kifejezések vagy szavak azt jelentette, hogy azt sugallják, hasonlóság . Egy példa tartalmazza a kifejezést: ” te vagy, amit megeszel ” , ami ugyan nem szó szerint azt jelenti, megfelelő a kapcsolat a test és a táplálkozás. Tinédzser diákok játszhatnak a metaforák , mint nyomokat, hogy segítsen azonosítani híres emberek . Egy személy minősül a játékmester , és titokban kiválasztja a nevét, híres ember, aki a többi osztály tudni fogja . A játékmester ezután olyan nyomokat formájában metaforák , mint például: ” Ha a személy volt a járművet , ő lesz a kocsi .” ” Ha ő a gyümölcsöt , ő is egy almát. ” A közönség engedélyezett hat találgatások. Ha a helyes választ nem kap , a játékmester felfedi a nevét, és egy új játékmester veszi át.
Utazás alliteráció Game

alliteráció egyfajta figuratív nyelv , amely ismétlődő hangok vagy betűk a szavak sorozatát . Példák az alliteráció közé nyelv Twisters , mint a “She eladja kagylók a tengerparton ” . Alkalmas a kisgyermekek és a tizenévesek , alliteráció játék segít elütni az időt utazás közben . Az egyik lehetőség kiválasztása alliteráló szavak csatlakozik a gyermek nevét , a hangsúlyt a vicces vagy ostoba szó kombinációk , ” Billy kék takaró blokkolja zsírt . ” Felnőttek kell kezdeni a játékot egy kreatív kombinációja az alliteráció szót , hogy bemutassa a cél a játék . Egy másik lehetőség az, hogy az állat nevét , hanem a gyermek neve – “A nyúl megeszi a retek, a mazsola és a rebarbara ” – Ösztönzi a gyermek vagy tini , hogy ebből az új és érdekes szó kombinációk azok kísérletek alliteráció .
Hangman a Onomatopoeia

klasszikus szó játék ” ; hóhér ” kap a figuratív nyelv szélén, amikor hangutánzó kerül be a játékba. Onomatopoeia be szavakat , amelyek utánozzák a hangot egy adott cselekvés vagy tárgy . Ilyenek például pop , bumm , és a spiritusz . Ez a verzió a hóhér használ csak hangutánzó szavakat , a játékosok kiválasztása betűk , hogy töltse ki az üres helyeket. Amikor a játékos kitalálja rossz, akkor egy részét a pálcikaember készül , mint a fej vagy láb. Ha a pálcikaember befejezése előtt a szó , akkor kiderült, a játékos elveszti .
Pictionary a Szólások

Szólások olyan mondatok, hogy szembeszáll a hagyományos jelentése az egyes szavak a kifejezést vagy azokat, amelyek eltérnek a hagyományos nyelvtani irányelveket. Egy példa az első típusú idióma a kifejezést ” rúgni a kukába .” A második típus látható a használata a kifejezéseket, mint ” az asztal kerek” ahelyett, hogy a helyes ” kerekasztal “. Pictionary módokon is a legjobb, az idősebb gyermekek és a tizenévesek. A játékos választ egy kártyát egy idióma felsorolt ​​és meg kell felvázolni egy képet a tényleges jelentése az idióma , míg a többiek megpróbálják kitalálni, hogy mi az.

You must be logged in to post a comment.