Hogyan kell játszani Scooby Doo nyom

Scooby Doo nyom vesz Hasbro klasszikus detektívregény , és ad neki egy rajzfilm csavar. A szabályok és a játék az , ez a társasjáték ugyanaz marad, mint az eredeti nyom , de használja a karakterek és fegyverek a képregény helyett a szokásos szereposztás. Az objektum a Scooby Doo nyom, hogy eldöntsék, ki a gyilkos , hol történt, és milyen fegyverrel . Scooby Doo nyom játszott 3-6 játékos. Utasítások
1

Válassz egy játék karakter. A Scooby banda játszik, a részek eredeti öntött nyom : Ms. Scarlet játszanak a Daphne , Scooby Doo Mustard ezredes , Mr. Green játssza Fred , Velma Mrs. Peacock és Shaggy professzor Plum . Mrs. White nem képviseli a Scooby banda tagja , de ő még mindig rendelkezésre áll , hogy játsszon .
2

Vigye a token a megfelelő kezdő csempe a játéktábla .

3

Helyezzük egy fegyver mind a kilenc szoba . Ahelyett, hogy a klasszikus gyertyatartó , vezető cső, revolver , kés , kötél és csavarkulcs , Scooby Doo Clue használja Funland Robot Ray Gun , Carlotta Spell Book , Frankenstein lánc , Witch Doctor személyzeti , Ghost Bohóc Bomb és Redbeard kardja . A szobák ebben különkiadás ugyanaz marad, mint az eredeti , kivéve, hogy a temetőben került .
4

rendezése a kártyát három csoportba : a gyanúsított , szobák és fegyverek .
5

Shuffle minden csoport külön-külön és tegyük őket képpel lefelé az asztalra .
6

Válassza ki a felső kártyát minden halom, és anélkül, hogy megnézné , tegyük a borítékban “Bizalmas “. A boríték már három lapok a választ a rejtélyt : Ki , mit és hol ?
7

össze a három fedélzetet és az átszervezés.
8

Okozz minden lapot minden játékosnak , egy olyan időpontban, és fejjel lefelé .
9

Ellenőrizze le a kártya van a kezében a nyomozó jegyzettömb. Mivel ezeket a kártyákat a kezedben , akkor nem lehet a ” Bizalmas” borítékot.
10

Kezdje a játékot Ms. Scarlet ( Daphne ) . Roll a kocka , és mozgassa a megfelelő számú csempe. Mozgás korlátozott vízszintes és függőleges mozog ; átlós lépések nem megengedett . A cél az volt, hogy egy szobában, így hogy tudod, hogy a javaslatot .
11

egy javaslatom , ha földet egy szobában. Ki kell használni a szobát elfoglalják a javaslatot. Válassza ki a fegyvert , és a gyanúsítottat kísérő szobába . Állapítsa meg , aki azt gondolja követte el a bűncselekményt , amellyel fegyver és amelyben szoba ( a szoba a token van .)
12

Nézd meg a kártyát , ha a játékos a bal oldalon a vádló . Ha van egy a kártyák azt javasolta , mutasd meg neki . Ezután ellenőrzi le, hogy a kártyát a jegyzettömb . Ha nincs a kártyák azt javasolta , a következő játékos a bal oldalon látható egy kártyát , ha lehetséges .
13

mozgatva a tábla körül javaslatokat tesz . Ha biztos benne – a folyamat megszüntetése – , hogy ki követte el a gyilkosságot , és milyen fegyvert és hol , akkor lehet, hogy egy hivatalos vád . Ellentétben , hogy egy javaslat, akkor nem kell , hogy a szobában a bűncselekmény , hogy egy vád .
14

Nézze meg a borítékot , de ne hagyja, hogy a többi játékos látja a kártyákat. Minden játékos csak akkor tud egy vád ; Ezért, ha a becslés nem megfelelő, akkor kiesik a játékból . Ha igazad van , nyersz .

You must be logged in to post a comment.