Shrek 2 : Twisted Fairy Tale utasítások

játékosok a Shrek 2 : Twisted Fairy Tale társasjáték kell menni egy kaland , hogy megmentsék Fiona hercegnő , találkozás dühös falusiak és ellenségek, ahogy bolyong a föld . A társasjáték alkalmas játékosok korosztály 6 és fel, és lehet játszani két- négy játékos . Szerte a társasjáték , játékosok a lehetőséget, hogy énekelni , és utánozni karakterek a “Shrek ” film sorozat . Utasítások
1

Válasszon egy jelzőt, és helyezze a “Start” helyet. Nyomja meg a Spinner , hogy hány szóköz kell mozgatni . A játékos visel a legtöbb zöld kezd. Ha senki nem visel, zöld , a legfiatalabb játékos kezd. Mozgassa a teljes helyek száma , ahogy azt a tárcsa. Több játékos is elfoglalni ugyanazt a teret egyszerre .
2

Vedd fel a kártyákat szükség a hely, ahol földet . Ha ki kell választanunk a “Help ” kártya , vedd fel a felső “Help ” kártyát a pakliból , nézd meg , és helyezzük képpel lefelé előtted . ” Help ” kártyát ad utasításokat követni . Lehet, hogy legfeljebb három “Súgó ” kártyát előtted egyszerre. Ha az , hogy több mint három , válassza a “Help ” kártyát megválni . Ha a ” Help ” kártya halom eltűnik , nem átszervezés a fedélzeten. Egyszerűen folytatni játék .
3

Rajzolj egy “esemény ” kártyát, ha földet egy “Esemény ” helyet. “Esemény” kártya lehet “Battle “, ” Hely ” vagy ” Activity” kártyákat. Kövesse a ezeket a kártyákat azonnal, majd dobja őket . Ha felhívni a “Location ” kártyát , lépjen a hely a kártyán , majd dobja el. Ha felhívni a “Battle ” kártyát , roll a három csata kocka . A három szimbólum meg kell egyeznie , mi van a kártyán. Nyomja meg a fonó , és előre , hogy sok szóközöket, ha a kocka szimbólumot mérkőzést. Ha a kocka szimbólumot nem egyeznek , mozgassa terek hátra szerint, amit a Spinner mond .
4

Vegyen részt a tevékenységet jelzi , ha felhívta az ” Activity” kártyát. Ez megköveteli, hogy énekelni a “Shrek ” film vagy utánozni karaktereket. A többi játékos szavazni a teljesítményt. Ha a többi játékos hagyja jóvá , akkor húzzon egy ” Help ” kártyát. Ha a játékosok nem hagyja jóvá , a sor végén .
5

Kövesse az utasításokat a játék terek. Ha a földet a börtönben várja meg, amíg a következő körben , és forgassa a három csata kocka . Meg kell egyeznie a kocka a börtön helyet. Ha nem , próbáld ki a következő körben . Annak érdekében, hogy adja meg a vár hely, akkor le kell vonnia Gingy a ” Help ” kártyákat. Döntetlen a “Súgó” kártyát , amíg megkapja Gingy , majd folytassa .
6

Várja meg, amíg a sor megadása után a várat , hogy legyőzze a gonosz tündér keresztanyja , aki úgy ítélte meg, Fiona fogságban . Roll a három csata kocka . A szimbólumokat kellett , hogy legyőzze a keresztanyja vannak nyomtatva a várat helyet. Ha te vagy az első játékos , hogy megfeleljen szimbólumot , akkor megnyeri a játékot. Ha nem egyezik a szimbólumok, várjon, amíg a következő körben , és forgassa a három csata kocka újra.

You must be logged in to post a comment.