Hogyan GUI munka Roblox

GUI állványok grafikus felhasználói felület ; lehet létrehozni és használni GUI az online 3D-s virtuális világban a ” Roblox . ” Létrehozásához GUI , akkor először meg kell tervezni az alakját , a címke és a gombok , hogy lesz szüksége . A GUI csak akkor hajtható végre 2 -D és megtartja orientációja , függetlenül attól , hogy hol van kapcsolatban is . Utasítások
1

nyitott Roblox Stúdió és nyissa meg a helyét .
2

A Udim2 funkciót , hogy hozzon létre egy helyet a GUI . Például , használhatja a következő kódot:

helyi r = Instance.new ( ” Frame ” )

r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0, .5 , 0 )

r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0, .5 , 0)

” r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0, .5 , 0 ) ” sort a kód jelenti , ahol a GUI jelenik meg a helyén . Mozgatni a GUI körül a helyet , akkor a ” ( 0,5 , 0, .5 , 0) ” számokat. Minden szám egy koordináta ; megváltoztatja a számokat fogja változtatni a helyét a GUI .
3

Hozzon létre egy téglalap alakú keretet a GUI megjelenő bármikor egy játékos csatlakozik a helyére. Például a következő kódot :

game.Players.PlayerAdded : csatlakoztassa (function ( Player)

helyi f = Instance.new ( ” Frame ” )

helyi s = Instance.new ( ” ScreenGui ” )

f.Parent = s

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new (0,5 , 0, 0,5, 0)

f.Size = UDim2.new (0,5 , 0, 0,5, 0)

végén)

” game.Players.PlayerAdded : csatlakoztatni (function ( Player) “parancs , ami megmondja, hogy a GUI kezdeményezni , amikor egy játékos csatlakozik a helyére.

” r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0, .5 , 0) ” képviseli a méret a GUI . megváltoztatása a számok a sorban a kód meg fogja változtatni a méretét a GUI .
4

Create gombra bemenet a GUI . például a következő kódot :

game.Players.PlayerAdded : csatlakoztassa (function ( Player)

helyi f = Instance.new ( ” TextButton ” )

helyi s = Instance.new ( ” ScreenGui ” )

f.Parent = s

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new ( 0,1 , 0, 0,1 , 0)

f.Size = UDim2.new ( 0,5 0 , 0,5, 0)

f.MouseButton1Down : connect ( function ()

print ( “Te kattintott szöveg GUI ! ” )

végén)

végén)

” f.MouseButton1Down : connect ( function ()

print ( ” Te kattintott szöveg GUI ! ” )

vége ) ” kód azt mondja a GUI kimeneti ” rákattintott a szöveget GUI ” bármikor a felhasználó bal rákattint a GUI . Meg lehet változtatni a szöveget , amit akarsz. Azt is hozzá egy műveletet a jobb egérgombbal, használja a ” f.MouseButton2Down ” funkciót . ” Parancsot .
5

Kattintson a” Mentés ” menteni a GUI a helyére.

You must be logged in to post a comment.