Hogyan hozzunk létre egy Dungeons and Dragons karakter

Mielőtt játszani Dungeons and Dragons ( D & D ) , meg kell, hogy egy karaktert. Tedd a sok gondolat ebbe ; akkor (remélhetőleg) kell játszani ezt a karaktert sokáig . Ezek az alapvető szabályok , hogy egy karaktert . A ” Player kézikönyve ” felsorol számos más alternatives.Things amire szüksége van
AD & D játékos a kézikönyvek
Karakter adatrögzítő lapok
Ceruza
Notebook Papers
AD & D Adventure Dice készletek (7 Dice Set)
Dice
megjelenítése MoreInstructions
1

egy előnyomott karakter lapon , vagy a saját . Keresés a weben különböző munkalapokat , amely segít , hogy a karaktered .
2

Határozza meg a képességét, pontszámok ( vagy a statisztika ) . Képességek vannak osztva a fizikai tulajdonságok ( erő, ügyesség , alkotmány ), és a mentális tulajdonságok ( Intelligence , Charisma , Wisdom .)
3

Roll három 6 oldalú kocka. Add át és írja ez a szám mellett Erő .
4

Ismételje meg ezt az eljárást minden képességet .
5

Válassz egy nevet a karakter . A beállítás a legtöbb D & D kampányok középkori fantasy .
6

Határozza meg erősségeit és gyengeségeit. Nagy számok vannak a legjobb képességeit ; kis számban vannak a hiányosságok . Ne aggódj túl sokat az alacsony számok, de. Ők segítenek meghatározni a karaktert.
7

Válassz egy versenyt . A versenyek Törpe , Elf , Gnome , fél-elf , ember és félszerzet . Ne feledje, hogy a versenyt is korlátozza a statisztika , és hogy egyes fajok megváltoztatja képes pontszámok .
8

Válassz egy törpe , ha a Strength pontszám 8 és 18 , az ügyesség között 3 és 17. , az Alkotmány 11 és 18 , valamint a karizma között a 3. és a 17. . Adjunk hozzá 1 a Constitution stat és kivonni 1 -től a karizma .
9

Pick tünde , ha a kézügyesség pontszám között a 6. és 18. , az Alkotmány 7 és 18 , az intelligencia között a 8. és a 18. és a karizma 8 és 17 között . Adjunk hozzá 1 az ügyesség stat és kivonni 1 A Constitution .
10

Válassz egy Gnome , ha a Strength pontszám 6 és 18 , az alkotmány a 8 és 18 , és az intelligencia között , 6 és 18 . Adjunk hozzá 1 a hírszerző stat és kivonni 1 -től a Wisdom .
11

Válassz egy fél-elf , ha az ügyesség pontszám 6 és 18 , az alkotmány 6 és 18 , és az intelligencia között, 4. és 18. .
12

Válassz egy félszerzet , ha a Strength pontszám 7 és 18 , az ügyesség 7 és 18 , az alkotmány 10 és 18 , az intelligencia között , 6 és 18 , és a bölcsesség között, a 3. és a 17. . Adjunk hozzá 1 az ügyesség stat és kivonni 1 -től a Erő .
13

Döntse el a karakter osztály – a karaktered munka vagy szakma. Válasszon a Fighter , Mage ( Wizard ) , Pap ( Priest ), és a tolvaj .
14

Ne feledje, hogy a minimális pontszámokat az egyes osztályokra . Fighters kell egy minimális Erő stat 9 ; Mágusok kell egy minimum 9 Intelligence ; Papok hogy legalább a 9 Bölcsesség ; és a tolvajok kell legalább a stat 9 Ügyességi .
15

Pick igazítás . Ez egy módja annak, hogy leírja a karakter életszemlélet és a világot. Kilenc kitűzések alapján két csoportosulás . Az első a kontinuum a rend a káosz , és tartalmazza a leíró jogszerű , semleges és kaotikus . A második csoportba tól jó a gonosz , és tartalmaz egy semleges kategóriában is . ( Neutral Neutral nevezzük True Neutral . ) Egy példa a Kaotikus Jó lenne az a személy , aki figyelmen kívül hagyhatja szabályok , de általában egy jó ember , aki törődik másokkal .
16

Gondolj karakter . A statisztika , faji , osztály és igazítás segít felépíteni egy keretet , hogy akkor most kitöltendő Hol ő ide? Mit ő ki? Melyek a karaktered szeret, nem szeret és a célok ? Ez az a pont, ahol az alacsony statisztika lehet magyarázni . Az alacsony Charisma azt jelentheti, a karaktered egy követője vagy félénk , vagy talán csak nem ösztönzik az embereket . Lehet, hogy a karaktered csúnya , vagy pocsék modora . Ha ő van egy kis ügyesség pontszámot is, talán a karakter túlsúlyos és ügyetlen . Itt az alkalom, hogy személyre a karaktered !
17

Befejezés meghatározza a karakter súlyát és magasságát , semmilyen nyelven ő is tudja , proficiencies a fegyverek és varázslatok , a megjelenése és személyes háttér .

You must be logged in to post a comment.