Hogyan számoljuk ugrás magassága rámpaúton

Daredevils , mérnökök , és még a speciális rendőri egységek matematikai egyenleteket találni információt arról, hogyan járművek és egyéb tárgyak a levegőbe , és milyen messzire tudnak utazni a levegőben . Bár úgy tűnhet bonyolult, könnyen kiszámítható a távolság egy objektum utazik le egy rámpán , milyen magasra fog menni , vagy milyen gyorsan kell majd mozgó utazni egy adott distance.Things amire szüksége van
Level
vonalzó vagy mérőszalag
Tudományos számológép

Show More utasítások
1

Számítsa ki a lejtőn. Vegyünk egy szinten, és tegye egy része a lejtős rámpát. Emelje egyik végét le a rámpát , amíg szinten folyamatosan érintkezik a rámpán a másik végén . Most hogy egy uralkodó , és alkotnak egy derékszögű háromszögben, a szint és a rámpa . Mérjük meg a távolságot , hogy a rámpa végétől az emelt szinten. A hossza a szint lesz a futás ; a magassága a szint lesz a nő . Ossza el a nő által a futás , hogy megtalálják a lejtőn a százalékos fokozat . Írd le ezt a számot , mint m = Rise /Run , ahol m a lejtőn a százalékos tisztaságú .
2

Keresés az elhagyási szög , vagy & phi ;. Ez azonban csak a belépő a lejtőn a tudományos számológép , és megállapította, az érintő . Általában , minden, amit meg kell tennie, hogy adja meg a számot az “m ” , és nyomja meg a 2 gombot a számológép , majd nyomja meg a ” TAN “. Ez az elhagyási szög . Írd le ezt a számot , mint az n = phi ; az “n” az érintő .
3

Keresés a koszinusz és szinusz az indulás szög ( – fi , ) . Adja meg a tangens , majd nyomja meg a 2. gombot, majd a ” COS ” gombot, ha a koszinusz . Írd le ezt a Cos – fi ; és a válasz . Ezután adja meg érintő , nyomja meg a 2. gombot, majd a “Sin ” gombra . Írd ezt le , mint a bűn – phi ; és a válasz .
4

Határozza meg, hogy gyorsan meg kell utazni ugrani egy ismert távolságot . Határozza meg, a tárgy indítja el a rámpa fog leszállni ugyanabban a magasságban , ahonnan elindult, vagy magasabb vagy alacsonyabb . Mutassa ezt az értéket a ” h “. A ” h” pozitív, ha a tárgy landol alacsonyabb levette , és negatív, ha leszáll magasabb . Mutasd a megteendő távolság a ” d ” ” Találd meg a megkívánt gyorsasággal szorzataként Cos – fi ; A négyzetgyök “h” , valamint az abszolút érték ” d ” idők ” m. ” Ossza meg ezt az értéket a számot talál szaporodását távolság ( ” d “), a 2.73 .
5

Keresse meg a maximális magasságot, amit a tárgy eléri , ha elhagyja a rámpa egy ismert sebességgel , találd meg a sebesség . Velocity fejezik láb per másodperc, vagy fps . Ahhoz, hogy megtalálja a sebesség , szorozza meg a sebességét 1,466 . Szorozzuk meg a sebesség a Sin & phi ; és szögletes ezt az értéket . Számot elosztjuk a 64,4 , ami kétszerese az arány a gravitáció .
6

határozza meg a távolságot a jármű utazik , szaporodnak a sebesség négyzete a Sin & phi ; majd szorozzuk ezt a számot Cos & phi ;. Osszuk ezt a számot a sebesség a gravitáció, vagy a ” g “, ami 32,2 .

You must be logged in to post a comment.