Hogyan készítsünk egy Skybox az UDK

UDK egy videojáték fejlesztői készlet , amely az Unreal motort. Létrehozhat egyéni típusú játék, térképek és modok az UDK . A skybox az UDK a légi overlay , amely növeli a részleteket és a hangulat , amely a térképet . UDK gyárilag beépített skybox anyagok, amelyeket fel lehet használni , vagy importálhat új egyéni skybox textúrák. Ahhoz, hogy egy skybox a térkép UDK , nyissa meg a tartalmat böngészőt, és keressük ég háló textúrák. Utasítások
1

Load UDK és elkezd egy új térképet vagy nyisson meg egy már meglévő .
2

Nyissa meg a Content Browser tetején a képernyőn, és kattintson az “All eszközök “.
3.

Kattintson a” Static Meshes ” és írja be ” Sky ” a keresőmezőbe . Válasszon ki egy ég háló , amit szeretsz , és húzza be a térkép mező .
4

Váltás oldalnézet , hogy jobban szög a háló , és terjedt át a térképet világon.

5

kattintson a jobb gombbal a skybox háló , hogy nyissa meg a tulajdonságait. Törölje az alábbi lehetőségeket biztosítsa a skybox úgy néz ki, a megfelelő játék közben : ” Cast Shadows “, “Cast Dynamic Shadows ” és a “Cast Static Shadows . ” Ellenőrizze, hogy a doboz “Accept Lights” és az ” Accept Dynamic Lights” viszont az opciókat .
6.

Kattintson a “Mentés ” miután befejezte a térképet .

You must be logged in to post a comment.