Beltéri Classroom Games

Mint tanár , ha úgy érzik, túlterheltek alkalommal a leckét , ​​különösen, ha a hallgató kezdi elveszíteni érdeklődését a téma . Az egyik módja annak leküzdésére a zaklatott diákok játszani néhány beltéri tantermi játékokat , amelyek lehetővé teszik a gyerekek , hogy nyúlik a lábukat és a frissítési elméjüket . Rajzolás Together : Matton

megkezdése előtt a játék , ki kell nyomtatni több példányban csak rajzolt kép megtalálható az interneten. Csoport a diákok párokba , és üljön le az asztalukon , mert egymással szemben . Tedd fel a poszter tábla vagy valamilyen más formában partíció között a párok , így ők már nem látják egymást . Hand az egyik játékos — a vezető — a kép , és hogy a többi játékos — a fiók — egy darab papírt és egy íróeszköz . Amikor azt mondod : “Menj , ” a vezetők , hogy utasításokat adjon a fiók, hogy újra a képet . Öt perc múlva , mondd el mindenkinek , hogy hagyja abba , és tartsa fel a képeket . Felmérés őket, és vedd ki, amely a párok nem a legjobb munkát együttműködés alapján a hasonlóság az újra változata a kép , hogy az eredeti .
, Amit mondok , nem én

Válassz egy a hallgatók ( a vezető ), hogy álljon át a előtt az osztályteremben , miközben a többi csoport áll a nyílt térben vele szemben . Mondd meg a vezető , hogy ő kell próbálni, és keverjük össze a többi diák , hogy elmondja nekik , hogy végre egy akciót , amíg ő cselekszik másik . Például, míg ő mondja a diákoknak , hogy ugrál az egyik lábát , ő dörzsöli a gyomra . A diákok meg kell valósítanunk a cselekvés azt mondja nekik , hogy végre . Minden alkalommal, amikor a játékos ugyanazt hajtja végre, mint a vezér , ő kapja kiesik a játékból . Az utolsó ember, álló , mivel csak elvégezni , amit a vezető azt mondta, a játék , az nyer.
Vadászat Candy : Matton

Hozz több zsák vagy konténerek cukorkát, hogy osztály . Elrejtése a cukorka körül a szobában , mielőtt játszani . Ezután osztják a diákokat öt csapat . A csapatok minden kell dönteni egy állat zaj , amely megkülönbözteti őket a többi csapat . Állatok, mint a kutyák, lovak és kacsák mind különböző hangokat tökéletes a játék . A csapatok is vegye egy ember játszani a vezető . A vezető minden csapat lesz bekötött szemmel , és elválasztani a csapattársak . A csapattársak keresni a cukorka , és ha megtalálja őket , hogy hívják ki a állat zaj a vezetőjük , hogy megtalálja őket , és megteszi a cukorkát a búvóhelyet. A csapat a legtöbb édességet a végén a játék nyer .

You must be logged in to post a comment.