Utasítások játszani Clue

A kitalált Mr. Boddy találkozik egy korai bukása a klasszikus társasjáték ” nyom “, és minden a vendégek a kastély gyanúsítottak . Minden ” nyom ” játékos célja az, hogy az első, hogy eldöntsék, ki csinálta , milyen szobában és milyen fegyver folyamat megszüntetésére . Egy játékos , hogy egy vád, bármikor , és nézd meg a választ, elrejtve egy titkos borítékot. Ha a vád nem megfelelő, ő ki a játék . Utasítások
1

Helyezze mind a hat fegyverek egy másik szoba a kastély . Helyezze minden karaktert zálogba a tér a játéktábla , amely megfelel a nevét. Hozzárendelése minden játékos , hogy a karakter , akinek gyalogot a legközelebb , ahol ő ül .
2

szét a ” nyom ” kártyát cölöpök a szoba, gyanús és a fegyver . Shuffle egyes halom , és helyezzük egy-egy kártyát minden típusból , anélkül, hogy őket , a ” Bizalmas” borítékot.
3

Keverjük meg a maradék kártyákat együtt, és kezelni őket, hogy a játékosok. Néhány játékos kaphat több kártyát , mint mások . Minden játékos egy tollat ​​vagy ceruzát, és egy lapot a notebook pad .
4

Hajtsa be a notebook adatlap fél , hogy megakadályozzák a többi játékos lássa el . Nézd meg a kártyát, és helyére egy “X” mellett a doboz minden kártya a lapon.
5

Kezdje játszani azzal a személlyel , aki a Miss Scarlet gyalogot , és folytassa óramutató járásával megegyező irányban az asztal körül .

6

a dobáshoz, a turn és mozgatni a gyalogot a megjelölt számú négyzetek a táblán , vízszintesen vagy függőlegesen. Ne adja meg ugyanazt a téren több, mint egyszer egy körben, és nem földet vagy áthelyezni egy négyzet által elfoglalt egy gyalogot.
7

végére be , ha a gyalogot landol egy hely található kívül a szobában. Írja be a szobát egy ajtón vagy titkos átjáró . Gróf a szobában egy mezőt a tábláról, és nem mozog , ha már belépett, függetlenül a dobás .
8

Készíts egy találgatás, vagy javaslat , ha belül egy szobát kapcsolatos részleteket a gyilkosság . Válasszon fegyvert és egy gyanús , és azokat az aktuális szobába .
9

Kérje a lejátszót a bal oldalon, ha ő van-e kártya megcáfolni a javaslatot . Ha ő azt mondja, igen , meg kell mutatni , hogy egy-egy lapot a kezéből . Folytassa óramutató járásával megegyező irányban az asztal körül , ha az első játékos nem tudja megcáfolni a javaslatot , amíg egy ember tudja mutatni a kártyát.
10

Mark a kártyát , hogy kimutatták, hogy neked a lapot, és a sor végén . Folytassa óramutató járásával megegyező irányban az asztal körül . Megjelenítése kártyát a kezedből , hogy a többi játékos során javaslatokat, amikor rajtad a sor, az óramutató járásával megegyező sorrendben .
11

Készíts egy vádat , ha úgy gondolod, hogy határozza meg a gyanúsított , fegyver és a helyiség a bűncselekmény . Bejelenti a választás, hogy a többi játékos , és nézd meg a kártyát a “Bizalmas ” borítékot, anélkül, hogy bárki más .
12

Helyezze a kártyákat vissza a borítékot, ha bármely részét a vád nem megfelelő. Nem tud nyerni ezen a ponton , de nem kell megmutatni kártyákat a többi játékos , amikor felkérték erre. Folytassa, amíg valaki tesz egy pontos vád .

You must be logged in to post a comment.