Ha készen áll, hogy próbálja ki magát , hogy egy videojáték a számítógépen, és a szerencse az alkalmi játékok piacán , a PopCap Games Framework egy nagyszerű kiindulópont . < Br />
Ez egy bevált , kiforrott, jól kipróbált keretet, amely meg is alapozhatja az új játék . Ismerkedés a fejlesztői környezet létrehozása az első step.Things amire szüksége van
Visual Studio C + + Express , 2003 vagy 2005
PopCaps játékfejlesztő keretrendszer
DirectX SDK
egy ötletem egy játék
Show More utasítások
1
Töltse le és csomagolja PopCap játék fejlesztői keretrendszer a https://developer.popcap.com
2
Hozzon létre egy új üres Win32 projekt
3
hozzá a PopCap keretrendszer projekt a megoldás .
Ehhez megy a File – > Add hozzá … – > A jelenlegi projekt …
keresse meg a PopCap Framework könyvtárat, és töltse be a projekt alatt : source /sexyappframework /SexyAppBase.vcproj
4
Kosárba függőségi könyvtárakat : Winmm.lib és Wsock32 . lib
– kattintson a jobb egérgombbal a projekt , és válassza ki a Tulajdonságok menüpontot.
– módosítani kell a beállításokat , hogy “All konfigurációk”
– Under Linker – > Input – > További függőségek hozzá :
Winmm.lib wsock32.lib
– Ne zárja be az ablakot. Majd használja a következő lépésben .
5
hozzá a PopCap a SexyAppFramework forrás könyvtárban az include elérési utat .
– A C + + – > General – > További include könyvtárakra hozzá az elérési utat a PopCap Framework forrás könyvtárba .
6
hozzá a DirectX include és lib könyvtárakat a fejlesztői környezet. A keretrendszer képesnek kell lennie arra , hogy megtalálja ezt .
– Válassza az Eszközök – > Beállítások …
– Menj a projektek és megoldások – > VC + + Könyvtárak
– Add az utat, hogy a DirectX include könyvtárban az include fájlokhoz rész
– Add az utat, hogy a DirectX lib könyvtárat a
7
És most egy kis kódot. Add a main.cpp fájlt a projekthez . Tartalmazza a SexyAppBase.h fejléc , és hozzon létre egy szabványos WinMain funkciót. Mindent meg kell építeni. Az indulásra kész kódolás !