Féle ellenség a Persona IV

“Shin Megami Tensei : Persona IV ” széles körben üdvözölték, mint a PlayStation 2 a hattyúdal , amikor megjelent 2008-ban. A játék zajlik mai Japán , és körül forog egy csoport tizenéves próbál megoldani egy sor hátborzongató gyilkosságok , a vidéki város Inaba . A fél ásni a különböző Dungeons az egész játék , és mindegyik különbözik a másiktól , és mindegyik tartalmaz egy sor egyedi ellenségek . Az ellenségek kategóriákba sorolták . Small Fry

Ezek a legalapvetőbb ellenség akkor találkoznak a barlangokban , és ők teszik ki a nagy részét ellenség akkor találkozhat a ” Persona IV . ” A kis szörnyek vagy ellenség általában könnyű legyőzni , főleg , ha már felfedezték az elemi gyengeség. Ezek jönnek szinte bármilyen formában megjelenő mindent túlságosan agresszív táblázatok vad Ámor a Hulk Hogan -szerű testépítők. Ezek az ellenségek így a nagy részét a tapasztalat és a tételeket , ha legyőzni őket .
Minibosses és Big Enemies

Minden alvilági találkozik a “Persona IV ” van egy miniboss a felénél , hogy meg kell küzdeni azért, hogy folytassa . Minibosses egyszerűen csak nagyobb és erősebb változata szörnyek már szembesült a börtönben – a ” Daring gigas ” a Kanji a ” párás fürdőház ” dungeon , például – , míg mások már egy különleges formája minden saját . Nagy ellenségek, másrészt , egyszerűen túlméretezett változata szabványos szörnyek , amelyek valamivel több támadó és védelmi erő , mint kisebb társaik . Minden szabványos ellenség a játék is megjelenik , mint a “nagy ” ellenség , amikor belép a csatába.
Scripted Enemies

Ezek nem annyira igaz, ellenséget, vagy csaták azok megírt események, hogy azt jelentette, hogy nyer vagy veszít igényei szerint a történet . Már csak két megírt ellenségei az egész játék , az egyik a Marukyu Sztriptíz börtön , és a második a végén a játék, amikor rájössz, az igazi befejezés . Az eredmény ilyen csaták mindig ugyanaz , függetlenül attól, hogy az intézkedések szedése .
Főnökök

Boss szörnyek a legerősebb ellenfelek minden börtön , és mindig a utolsó szörny szembe befejezése előtt az adott dungeon . Főnökök általában tükrözik aspektusa a dungeon alkotó személyiség, legyen az a ketrecben Phoenix Yukiko vár, vagy a túlzott szexualizált strongman in Kanji fürdőházát . Meg kell legyőzni minden főnök szörny , hogy befejezze az adott dungeon , és előre a történet sikeres .

You must be logged in to post a comment.