Szélhámosság Dice Szabályok

szélhámosság egy kocka játék játszható bárhol két 12 játékos . Ez játszott , három kocka , egy nagy fuzzy hal és szélhámosság pontozó lapokat . A kör akkor ér véget , amikor az egyik játékos eléri a 21 pontot . Végén a hat fordulóban , a játékos , aki a legtöbb ” nyer ” a győztes az egész játék . A játék indítása : Matton

A játék kezdete előtt , a játékosok kell előre meghatározza a sorozat három szám , hogy ha hengerelt a játékos , a nagy fuzzy kocka kap az ember. Ezek a számok lehet minden három számot egy és hat között .
Nagy Fuzzy Die : Matton

A játék során , ha bármely személy dob a három előre meghatározott számot együtt kerülnek átadásra nagy fuzzy hal . Végén a hat fordulóban , a személy, aki a nagy fuzzy hal kap bónusz pontokat.
Játék Játék

A játékosok dobni három kocka próbál föld a számot, amely megfelel a kerek vannak kapcsolva. A játékos köre véget ér, amikor sem a megfelelő számokat dob. A játékos ezután átadja a kockát , hogy a bal és a játék folytatódik .
Szélhámosság

A szélhámosság lehet tekerni , ha a személy kockadobás kap mind a három kocka illő szám körben ők vannak . Gördülő szélhámosság automatikusan véget , hogy kerek .
Meghatározása Winner : Matton

Az a személy , aki a legtöbb ” nyer ” a végén hat fordulóban a győztes a játék . Ha van egy nyakkendő, a nyakkendő van törve megnézi az összeget Buncos hengerelt ; A játékos , aki forgatta a legtöbb Buncos nyer .

You must be logged in to post a comment.