Dungeons & Dragons Horror Találkozás Ötletek

” Dungeons & Dragons ” ( ” D & D ” ) egy szerepjáték asztali játék , játszott o csak néhány szabálykönyv , kocka és a képzeletét a résztvevők. A tartalom a kalandok játékosok találják magukat is igen változó , de ha fut “D & D”- játék, akkor lehet élvezni kidolgozása ijesztő találkozás , hogy kihívást jelent a barátok . Ezek a horror találkozások általában játékosokat találni kezelése ellenségei valamilyen. Creatures

nagy része horror találkozások magában félelmetes lények a játékosoknak meg kell legyőzni , általában a harcban. Élőhalottak voltak általánosak a “D & D ” évek óta , és tartalmazza az szereti az élő csontvázak, liches , zombik és vámpírok . ” D & D ” -kiegészítők, mint például a 3. kiadás “Monster Manual ” közé szabályok több – érdekesebb élőhalott ellenségek , mint például a allip , a lény született őrület , és a megfelelő illeszkedést egy találkozás a menekültügyi , pl . Humanoidok lehet ugyanolyan szörnyű , bár, úgy a kultusz álarcos , fáklya – hadonászó falusiak , vagy elvadult vademberek található egy erdő mélyén . Konstrukciók , mint például a golems , is, hogy érdekes, horror témájú ellenségek.
Settings

Horror találkozás nagyban segített a terror tét egy megfelelő beállítást. Tekintsük klausztrofóbiás helyeken , mint például egy helyiség, amely gyorsan megtelik homokkal, vagy esetleg egy pincében , amely részben belemerül a víz csatornába . Közhelyes helyeken , mint például a kripták és a temetők , általában elfogadható a legtöbb játékos, és lehet adni egy szörnyű csavar : a temető tele falusiak élve eltemették , például. Világi beállításait egy kísérteties érintés — a gyermek kísértetjárta óvoda , komplett titokzatos nevetés, vagy a mezőgazdasági termelő mező tele hátborzongató külsejű madárijesztők — illik a számlát is.
Villains

a ” D & D ” horror – témájú kaland szüksége van egy megfelelő gazember . Horror gazemberek gyakran belefér egy pár kategóriában. Egy példa erre a hatalmas lény , mint például a zsarnoki nekromanta vagy őrült tudós , aki megerősíti a barlangjába, és várja, hogy a játékosok , hogy jöjjön vele . A rejtett fenyegetés , eközben egy rejtett gazember, aki leselkedik a háttérben , arra várva, hogy sztrájk . Ezek a gazemberek közé tartozik a vérfarkas emberi formában , vagy egy gonosz boszorkány álcázott falusi boltos . Ha szeretné bevonni a játékosok több , potenciális gazember lehetnek a barátja egyik karakter , aki kegyvesztetté vált , vagy talán még egy játékos saját karaktert , ha az egyén egyetért azzal, hogy azt előre.

típusai horror

sok horror találkozások járnak a játékosok fenyegeti a lény vagy gonosz valamilyen módon ; az ellenség megtámadja őket az úton , pl . Más találkozás típus létezik is , mégis. Például , a játékosok is összpontosítani próbálják megakadályozni a szörnyű cselekmény történik, a lakosság a város . Összetettebb horror találkozások magában a lehetőséget a karakterek valóban felszabadító valami gonosz magukat , vagy futás kockázatának fordult gonosz cselekedetek elérni a küldetést , majd kelljen foglalkozni a morális következményekkel később.

You must be logged in to post a comment.