Litván Gyerekjátékok

Litvánia egy kelet-európai ország, amely kialakult , mint a nemzet 1230 körül . A litván kultúra gazdag népi művészet és a zene . Emiatt , a litván gyerekek ki vannak téve bizonyos hagyományos litván gyermekek játékait . Néhány játék körül forog üldöz és címkézés a többi gyerek , míg mások körül forog dobás és gyönyörködtető a labdát. A korai 2000-es évek , a litván játékfejlesztők jött ki több eredeti interaktív matematikai videojátékok jelentette a tantermekben. Ezek célja a litván általános iskolai tanterv és arra használják , hogy ösztönözze a fiatal gyermekek tanulni matek . Potato

Potato egy játék a legjobb játszott egy nagy csapat gyerek . Minden, ami szükséges egy közepes méretű labdát, mint például a kickball vagy a röplabda. Minden gyermek álljanak körbe , és sortüzet a labdát a körben . A labda kell sújtották a kezét , és nem érinti a földet . Amikor a labda érinti a talajt , mert elkerülhetetlenül , a gyermek, aki elérje a labdát az utolsó ül törökülésben közepén a kör . Ahogy több gyerek ül a kör közepén , meg kell ülni egy új kört szemben a közepén. A cél a gyerekek a közepén a kör , hogy elkapjam a labdát , de meg kell maradni szemben foglal helyet az a kör közepére . Ha a gyermek az a kör közepére elkapja a labdát , a gyerek ül a közepén is felkelni, és csatlakozzon az álló kört, és a játékos, akinek a sortűz elfogta kell ülni az a kör közepén . A játék játszható , amíg a gyermekek nőnek unatkozik.
Blind Hen

Vak tyúk egy játék a legjobb játszott a közepes és nagy csapat gyerek . A terület játszott legyen viszonylag kicsi, és anélkül, hogy a potenciálisan veszélyes akadályokat , az egyik gyermek szaladgált bekötött szemmel . Minden, ami szükséges egy kendőt vagy sálat . Gyermekek kell számolni ki , hogy ki lesz az első ” vak tyúk . ” A vak tyúk kell bekötött szemmel . Míg a bekötött szemmel , ő is megfordult többször zavartság vagy pedig egyszerűen csak számolni 10 , míg a többi játékos szétszórják . Minden játékos fut a vak tyúk kell, hogy a zaj , hogy elvonja a vak tyúk és annak érdekében, hogy a vak tyúk is zajt követni és hajsza. A vak tyúk kell elkapni a futó játékos , és kitalálni, ki a játékos . Ha a vak tyúk is helyes, ő leveszi a kendőt , és adja meg a játékos elkapta , ki lesz az új vak tyúk . Ha helytelen . Úgy kell megpördült újra, vagy számoljon 10-ig ismét a játékosok újra szórás . A játék játszható , amíg a gyerekek nőnek unatkozik belőle.
Candle

Candle egy játék a legjobb játszott a közepes és nagy csapat gyerek . Meg kell játszani egy kosárlabdapálya és egy közepes méretű labdát , mint a kickball , vagy a Dodge Ball , van szükség. Két gyermek választják állni mindkét oldalán a kosárlabda ( hosszú oldalán a kosárlabdapálya, nem az oldalán a kosarakat ) . Az összes többi játékosnak meg kell maradnia a bíróság. A játékosok a külső a bíróság próbálja , hogy dobja a labdát, és nyomja meg a játékosok belül a bírósághoz . Ha megüt , a játékosok ki . Ha egy játékos a bíróság elkapja a labdát , ő nyer egy extra életet . A játék akkor ér véget , amikor minden játékos a közepén megszűnt.
Város Numbers

között az 2000-es évek elején és 2010-ben , Litvániában kezdett, hogy a push matematikai videojátékok az osztálytermekben . Skaiciu Miestelis , fordítva Város számok , egy eredeti litván oktatási kaland videojáték gyermekeknek szánt az első és a negyedik osztályos. A játék középpontjában egy fiú és barátnője , aki hirtelen a végén a város számok , ahol ki kell töltenie válogatott matematikai feladatokat annak érdekében, hogy különböző tagjai a város . Az ő útja , találkozik a különböző karakterek , mint például a titokzatos mágus , hangyák és a sün , és áthalad számos területen , mint például a barlangok, hegyek, a gazdaság és a strandtól. Megkezdése előtt a játék, akkor választhat, hogy az osztály az első, a második, harmadik vagy negyedik osztályos , és matematikai kérdéseket generálódnak évfolyam szinten . A kérdések megfelelnek litván általános iskola kritériumokat , és a számok minden kérdés véletlenszerűen generált , így a játék játszható többször . A játék tartalmazza a valós felhasználási összeadás, kivonás , szorzás, osztás , a kapacitás és hossz mérés.

You must be logged in to post a comment.