Hogyan hozzunk létre egy GURPS karakter

A toll és papír szerepjáték játék GURPS kifejezetten úgy tervezték, hogy fel lehet használni bármilyen fajta kampány , hogy ez egy középkori fantasy-kaland , vagy a futurisztikus space opera . Létrehozása GURPS karakter egy kicsit nagyobb szerepet, mint a hagyományos szerep – játék , mert ezt a rugalmasságot , de a fogalmak könnyű elsajátítani , ha már volt grasped.Things amire szüksége van
GURPS fő szabálykönyv
Karakter lap

Show More utasítások
1

Forduljon a csoport játékmester , hogy megtudja, milyen GURPS kampány fog játszani , mint egy karakter a modern krimi lesz épült, sokkal másképp, mint egy fantasy kard és varázslat a kampány .
2

Tudja meg, hogy hány pontot kell tölteni az új karaktert. Az átlagos hős a GURPS kampány már 100 pontokat vásárolni tulajdonságok és képességek , de néhány játék , a játék mester is akarom, hogy több vagy kevesebb pontot .
3

Dönt általános koncepció , hogy hogyan fog építeni egy karaktert . Ott lesz a vándorló misztikus képes arra, nagy munka a mágia , a down- on- a szerencse tolvaj keres a sztrájk, hogy a gazdag , vagy esetleg egy erkölcstelen zsoldos hajlandó bármit arány?
4

Töltsön el néhány kiindulási pont a négy alapvető tulajdonságok, amelyek meghatározzák a karakter, amely erő, ügyesség , intelligencia , és az egészség . Tedd több pont felé, az attribútumokat , hogy a munka a teljes design. A sunyi karakter szeretne több pontot ügyesség , míg a harcos szeretne több pontot az ereje .
5

Elolvas listáját előnyök és vedd az is, hogy segít felépíteni a képességgel fogalmát . Ha azt tervezi, hogy egy karaktert, aki használja mágikus varázslatok , akkor meg kell , hogy megvásárolja a ” mágikus alkalmassági ” előnye , míg ha azt tervezi, hogy a harcok gyakran , akkor eldönthetjük, előnyök, mint a “harci reflexek . ”

6

Pick hátrányai szert extra pontokat , ha azt szeretné, hogy az előnye, hogy nem engedheti meg magának . További gyengítő hátrányok hogy több pontot , hogy az Ön rendelkezésére .
7

a maradék karakter pontokat vásárolni készségeket, hogy adja meg a karakter a képességét, hogy teljes különböző feladatokat , mint például a harc karddal , végre fejlett kalkulus vagy beszéljen az utat múlt egy őr .
8

szereld fel karakter berendezések és elemek típusának megfelelően a játék világában , az induló pénzt, hogy a játék mester megállapította, hogy lesz .
9

Fejezd be a karakter jön a történet háttere , személyiségjegyek , hiedelmek és a hirtelen fordulat , vagy tulajdonságok , amelyek meghatározzák a karakter eltekintve az összes többi .

You must be logged in to post a comment.