Gross Motor játékok a gyerekeknek

Bruttó motoros készségek , szemben a finom motoros készségek, használja a nagy izmok vagy izomcsoportok . A gyerekek játszhatnak különböző típusú játékokat annak érdekében, hogy fejleszteni ezeket a készségeket . Durva motoros készségek magukban lépéseket , futás , ugrás , dobás , ugrálva és kihagyom . SPUD

Ez a játék középpontjában a bruttó motoros készségek dobott , futás , figyelembe nagy lépések és gyönyörködtető . Az egyik játékos dob egy labdát a levegőben , és kéri ki a nevét, egy másik játékos , aki megpróbálja a labdát, a lehető leggyorsabban . A többi játékos fut messze a labdát , amennyit csak tudnak , de megáll , amint a labdát fogott . Az a játékos, aki elkapta a labdát, majd vegye négy nagy lépést minden irányban , mondván & quot S … P … U … D & quot; , majd dobja a labdát egy másik játékos . Ha a labda a másik játékos , kap egy pontot ( vagy a betű & quot; S & quot; ) . Ha a labda hiányzik , vagy ha a megcélzott játékos elkapja a labdát , a játékos, aki dobta a labdát, kap egy pontot ( vagy a betű & quot; S & quot; ) . Akárhogy is, a játékos, aki dobta a labdát, indul a játék újra dobtak a labdát, és a hívó nevét egy másik játékos . A játék addig folytatódik , amíg a játékos kap négy pontot ( azaz minden a betűk a szó SPUD ) . Ezen a ponton , a játékos ki . Az utolsó két játékos maradt a játékban a nyertesek .
All Over

Ez a játék középpontjában a bruttó motoros készségek dobott és rugdossa a labdát. Két csapat áll mindkét oldalán hosszú sorban , a nagy számú golyó tetején a vonal . Amikor a bíró a játék kéri, & quot; Szerte ! & Quot; a gyerekek folytassa dobni vagy rúgni a labdák , amilyen gyorsan csak lehet, hogy a másik csapat & amp; # 039 , s oldalán a vonal , újra és újra . Ha az egyik csapat sikerül sikeresen világos minden golyó a saját oldalán a sor , a bíró felkéri & quot; Szerte ! & Quot; ismét , és ez a csapat nyer .
anya , Szabad?

& quot; Anya , Szabad? & quot; meglepően hatékony módja a gyerekeknek, hogy gyakorolják a durva motoros készségeket. Az egyik játékos a & quot; anya , & quot; állt az egyik végén egy hosszú játszótér . A többi játékos sorban a másik végén . Ők felváltva kéri a & quot; Mother & quot; ha tudják , hogy a különböző típusú lépések , mint például a & quot; Anya , hadd , hogy két óriási lépést ? & quot; vagy & quot; Anya , hadd tegyen hét fonó lépéseket ? & quot; A & quot; Mother & quot; tud válaszolni , & quot; igen , akkor lehet , & quot; vagy egy alternatív , például , & quot; Nem , de lehet , hogy három visszafelé lépést . & quot; A gyerekek változhat a típusú lépések használnak , beleértve oldalra lépést , ugrás lépések , ugráló lépések , lépések kihagyásával , vagy ugrás bubi lépéseket . Az első játékos , hogy megérintse a & quot; Mother & quot; lesz az új & quot; anya , & quot; és a játék újra kezdődik .

You must be logged in to post a comment.