Hogyan tudom igazítani Fullmetal Alchemist Into Dungeons & Sárkányok ?

Dungeons and Dragons egy szerepjáték játék , amely nagyon rugalmas és könnyen adaptálható a különböző beállításokat. Játék a játék meg egy olyan világban , amely a játékosok tisztában vannak egy módja annak, hogy osztoznak a történetet, hogy mindenki élvezi ; A manga és anime ” Fullmetal Alchemist ” egy izgalmas , kalandos hely, ahol bármi megtörténhet . Ez egy nagyszerű hely játszani Dungeons and Dragons . Módosítása a játékot a ” Fullmetal Alchemist ” beállítása nem nehéz , de meg kell csinálni a sok felkészülés megkezdése előtt a játékot, és nagyon kényelmes a szabályokat , hogy Ön using.Things amire szüksége van
Dungeons and Dragons szabálykönyveket

Show More utasítások
1

Válassz meghatározott szabályok . Dungeons and Dragons jelenleg a negyedik szabályok , bár sok játékos szívesen játszik a korábbi kiadásaiban , hiszen minden kiadás különböző aspektusait , amelyek vonzó . A 3.5 kiadás szabályok könnyebb módosítani , és szükség lehet kevesebb a munka, de a negyedik kiadás szabályok lehetővé teszik a sok testreszabás , ami nagyon vonzó.
2

módosítsa a ” varázslat ” , hogy ” alkímia. ” A világ a ” Fullmetal Alchemist “, nincs varázslat . Míg alkímia tűnik varázslatos , úgy vélik, a tudomány . A varázslatok , mint a “Magic Missile , ” a varázslat a tiszta mágikus energia , nem fér be a ” Fullmetal Alchemist ” világot , de meg lehet változtatni a varázslat címet és az íz a szöveget , hogy jobban igazodjon . Ön is létrehozhat saját varázslatokat , ami hosszabb időt vesz igénybe , de hogy a világ úgy tűnik, teljesebb .
3

Hozzon létre egy ” alkimista ” osztályban. A legtöbb a játékosok valószínűleg szeretné, hogy ” Fullmetal Alchemist ” stílusban alkimisták . A ” varázsló ” vagy a ” varázsló ” osztályok könnyen alkalmazkodott ehhez . Például a 3.5 kiadás ” varázsló ” class lehetne módosítani , hogy képviselje a természetes tehetséges alkimista , aki egy pár hasonló, de erős képességeit. A ” varázsló ” class lehetne módosítani , hogy képviselje egy alkimista , aki tanul , és gyakran sok képességeit, de erős is . Ne feledje , alkimisták , a történet már ” téma ” képességek, mint például a Roy Mustang tüze képességeit. Lehetővé teszi a játékosoknak , hogy válasszon egy témát , és design a játékszabályok úgy, hogy választott új ” Alchemy ” képességek ( varázslat ), ezen belül a téma teszi a karakter erősebb . Ezen kívül , a képességek, nem megy a téma teszi a karakter gyengébb ; például Roy Mustang hatástalan , mint egy harcos , ha esik az eső .
4

Tervezd más osztályokba. Lehet, hogy a játékosok nem szeretnék, hogy egy alkimista . A “harcos ” osztály az egyik, hogy rendkívül könnyen módosítható . Adja meg a játékosok hozzáférést a fegyvereket megfelelő ” Fullmetal Alchemist “. Például, sok ember hordoz fegyvert a történetben. Állítsa be a statisztikai és szabályait egy orr-vagy számszeríjjal , hogy egy pisztolyt, vagy puska helyett . Ezen kívül, ha úgy találja, hogy a játékosok , akik ” alkimisták ” sokkal erősebb , mint a többi játékos karakterekből hozzá elemeket a játék, hogy segítsen , még a dolgokat.
5

létrehozása gazemberek. Homunculi gyakori gazemberek ” Fullmetal Alchemist ; ” módosíthatja egy szörnyeteg hasonló képességekkel , hogy egy homunculus . Például egy zombi könnyen adaptálható , hogy egy gyenge homunculus , de az intelligencia pontszámot. Más alkimisták is, hogy jó gazemberek. A történet , a karakter heg képességek, amelyek kifejezetten ellen alkimisták , így lehet létrehozni egy karakter képességeit, hogy átmenetileg vagy tartósan károsíthatja a képességeit alkimista karakter van azáltal, hogy a büntetést a támadásokat , ügyességi csekk vagy takarít meg .

6

létre a világot. ” Fullmetal Alchemist ” egyaránt nagyon vidéki és nagyon városi környezetben , amely hagyja a különböző helyszíneken lehet választani. Karakter a történetben férnek az autók és a vonatok . Döntse el, hogy mennyi az utazási fog kerülni, és milyen gyorsan tud szállítani karakter . A történet ” Fullmetal Alchemist “, akkor lehet helyettesíteni végtagok teljesen működőképes művégtagok ; a karakter elveszíti a végtag a csatában, vagy akár szeretné, hogy a protézis a célból, hogy a magukat erősebb . Határozza meg, hogy ez mennyire fog kerülni , és mit kapok egy jár .
7

létrehozása kalandok. Ez függ attól , hogy a játékosok élvezik sok csata , sok szerepjáték , vagy a kettő keveréke. Létrehozása jó gazemberek tiszta napirendek teszi könnyebbé . Használd , amit tud , a játékos karakter képességeit , gyengeségeit és hátterek nekik kihívásokra. Ön is használja a terep , hogy egy érdekes csata ; például , a csata az egész háztetőkön a város , vagy a csata a keskeny folyosón a vonat . Nézd meg, hogy az eredeti történetet ” Fullmetal Alchemist ” inspirációt, megjegyezve, érdekes helyeket és helyzeteket .

You must be logged in to post a comment.