Hogyan lehet jó a Trackmania

” TrackMania ” egy 2003 autóverseny videojáték megjelent a Microsoft Windows operációs rendszerekhez . A játék követi egy arcade formája a verseny , ahol az autó testreszabási és kezelése mechanizmus minimális. Ehelyett , a fő kihívás az, hogy megverte a saját rekordot a különböző nehézségi fokot. Ahogy haladsz , a játék várja , hogy elsajátítsák az egyes pályán belül igényesebb határidőt . Így egyre jobb játékos elengedhetetlen befejezni a játék szigorú követelményeket . Utasítások
1

Megjegyzik a pálya általános elrendezését a verseny előtt . Megkezdése előtt a verseny , a játék mutat preview minden verseny során . Elemzése , hogy kemény helyre, hogy jobban előre őket , és tervezi, hogyan lehet a legjobban kezelni őket .
2

Brake elérése előtt viszont nem, amíg szedi. Köszönhetően a játék természetes nagy sebességű versenyek , elkezd forogni megfelelően , amint a jobb vagy bal kanyar látható . Ennek eredménye az autóban nem veszít túl sok lendületet , mint kiderül simább a sarkon . Sőt, megakadályozza a összetörő rá álló akadályokat , vagy megy az útról .
3

spórol , amikor csak lehetséges . Hála a hiányzó realizmus ” TrackMania ” minden autó képes az a mély fordulat nem sok kezelési kezelése. Felé halad a belső sávban ( közel a korlátok és akadályok ), szemben a legkülső sávban. Ez viszont biztosítja Önnek kissé megelőzve a nagyobb hatékonyság érdekében .
4

Győződjön meg arról, autó egyenes marad előtt ugrott le a rámpát . Ha az autó enyhén döntve , hogy mindkét oldalon , majd földet esetlenül és végül menj le az útról , ami azt a hulladék értékes időt a versenyt.
5

Használja a fékeket , hogy csökken a sebesség , míg közepén -air , hogy ne megy át a pályán , vagy egy adott leszállás helyszínen. Nyomja meg a fő ” fék ” gomb enyhén , hogy megakadályozza az autó elveszíti minden a lendület és a sebesség.
6

gyakorlat a szellem autó, és megverte a legjobb időt rekordot. A szellem autó követi egy pontos másolatot a legutóbbi versenyen , lemásolják minden mozgását , és szolgálja , mint a versenytárs . Ahogy lényegében versenyben a saját erejét és gyengeségeit , próbálja kijavítani a hibákat, amit tett az előző versenyen .
7

Egyéni pályán a játék beépített szerkesztő. A szerkesztő drag -and -drop darab minden pálya alakja és szerkezete , lehetővé teszi, hogy használja a fantáziáját teljesen . Párhuzamos a pályaszakasz , amely általában ad nehézség leküzdése . Helyezze többször az egész pályán és a gyakorlat , amíg meg tudunk verni , hogy könnyedén.
8

Watch meglévő visszajátszások és bemutatók a forrásokat , mint a YouTube . Általában tapasztalt játékosok élvezik bemutatják tudásukat és teljesítményét. Elemzése a verseny a stílus , és végül a pin pont mi teszi őket a sikeres versenyzők.

You must be logged in to post a comment.