Hogyan hozzunk létre saját Civilization játék

A régi 1981 verzió az Avalon Hill játék Civilization volt a játék, amelyben a játékosok felügyelte a sorsa a nép vagy nemzet , a versenyben a többi játékossal. Az alapvető formátuma a régi játék képviseltette magát , mint amely a mediterrán civilizáció a “The Dawn of History 250 BC. ” A szabályok a játék lehet terjeszteni más földrajzi területeken és időszakokban , legyen az a gyarmati Egyesült Államok a jelen idő, vagy az időszak a hadviselő államok kínai vagy a post- Római Birodalom , vagy akár a jövő Outer tér kultúra . Utasítások
Határozza meg a játék Jellemzők
1

Dönt Era és földrajzi lefedett terület terv elemeit a játék .
2.

Válassza versengő népek , 3-tól 16. . engedélyezése a forgatókönyvek , amelyek a minimum játékosok száma három , és ahol egyetlen Népi jelenlét szükséges a játékban. Két játékos esetén kerülni kell , mivel ez vezet egy háborús játék , amely magával rántja a végtelenségig .
3

Készítsünk Régészeti örökösödési táblázat , amely determinmine aki megy először egy adott tevékenység , hány “korok ” emberek kell átmenni , hogy a teljes történelmi progresszió , tiebreaks , minimum ” civilizáció pontok” szükséges a progresszió , népszámlálási adatok és a Commodity kártyák .
4

Design Game térkép, beleértve a természetes city helyek , a természetes határok , vulkánok , vagy más természeti katasztrófa oldalakon .
5

Legyen Trading Cards alapján előállított termékek az adott korban , az osztályozás őket, hogy könnyű a termelés , és helyezd el őket a nyersanyagárak kategóriában. Minden kategóriában egy vagy több árut .
6

Társ a csapás minden kategória Trading Cards . Például az eredeti játék társítja arany és elefántcsont a kalózkodás és a gabona előállítására polgárháborúban. Célszerű , hogy ok- okozati összefüggés egy sor áru-és a csapás ; Például , a kapcsolat a gabona és a polgárháború , hogy az uralkodók szabtak nehéz munkakörülmények a termelés növelésére , ezzel elidegeníti az embereket a polgárháború .
7

Határozza civilizációs kártyák , ami a tapasztalataikra alapozva a civilizáció lehet . Minden civilizáció Card hatással van , hogy befolyásolja a termékek előállítása , enyhítésére csapások, előnye a konfliktus , vagy csökkenti a felvásárlási ára más civilizációs kártyák .
Meghatározása Game Mechanics
8.

Határozza meg a Sequence of Play , azaz milyen tevékenység az első, és ki mit csinál az első . Az utasítások az ebben a szakaszban permutable ( az ésszerűség határain belül ) , és a megadott sorrendben az eredeti Civilization játék . Mivel a design a játék nyitott végű , nincsenek szabályok, eltérő Sequence of Play , amelynek összhangban kell állniuk .
9

Határozza adózási szabályok . Az eredeti játék alapjait az adózás rendjéről fel a városok száma tulajdonban van.
10

Határozza Revolt szabályok . Az eredeti játék feltételezte, hogy lázadások történt, amikor az adókat nem lehet fizetni .
11

Határozza szaporodás szabályok .
12

Határozza Boat (vagy más mód tömegközlekedés , mint a vonat ) építési szabályokat .
13

Határozza meg a népesség elvándorlása szabályok .
14

meghatározása Népesség Conflict /túlnépesedés szabályok .
15

Határozza Város építési szabályokat .
16

Határozza kereskedelmi kártya beszerzése szabályok . Itt lenne egy jó hely, hogy hány játékkártyák minden jó és kategória , valamint a kapcsolódó Calamity kártyát .
17

Határozza civilizáció kártya ára , alapul Trading Cards fordult , vet fel a lakosság és a hitelek más civilizációs kártyák . Itt lenne egy jó hely , hogy hány civilizációs kártyák az egyes lesz a játékban .
18

Határozza kereskedelmi szabályokról, az , hogy hogyan kell a kereskedelem és az értéke a Trading Cards , ha összegyűjtött készletek .
19

Határozza Calamity rendezési szabályok . Csapások , mint a járvány is enyhített Medicine civilizáció szakértelem kártyát , vagy éhség lehet enyhíteni a Fazekas Skill kíséri Grain Trading Cards .
20

Advance vagy visszafordítják a játékosok végig a Régészeti Örökösödési táblázat alapján előléptetéssel és lefokozás kritériumokat .
21

Határozza Victory feltételeket.
finomhangolása a Game
22

Határozza meg a különböző számlálók egyedi, Az emberek .
23

határozzunk meg további régészeti örökösödési táblázat szabályok . Szabályokat lehet eltérő az egyes emberek . Az eredeti játék különböző értéke a teljes táblázatot progresszió és a különböző korokban az egyes emberek , hogy adja meg a vas-és bronzkorban . Továbbá , vannak szabályok, hogy kilépjen az egyes Age menni egy újat .
24

Determe Népesség konverziós szabályok a People to városok és újra lehetővé teszi a város építési és csökkentése , figyelembe természeti Város Sites figyelembe.
25

Szabály hozzáadása megelőzése megsértésének természeti törvények . Például a szökőár nem fordulhat elő Szicíliában , de a vulkánok is .
26

Határozza meg a játék telepítési , különösen az emberek a hazájukban .

You must be logged in to post a comment.