Fizikai játékok a gyerekeknek

Ha keres egy módja annak, hogy a gyermek el a számítógép vagy a videojátékok arra utalnak, hogy néhány fizikai játék . Ezek a játékok a gyerekeknek, hogy gyakorolják ezek nélkül , hogy észrevennénk. Valószínűleg a gyerekek szeretni fogják az elképzelést, a játék egy fizikai játék, mert ez is jár egyre a barátok együtt . Jailbreak

Split a csoport két még csapat, és szét a játszóteret két egyenlő részből áll. Van egy csapat egyetért , hogy a börtönőr az első. Ez a csapat kell számolni , hogy 60 , míg a másik csapat fut , és elrejti a saját szakaszán az udvaron. Amikor az idő múlik , a jailers kell keresni a gyerekek a másik csapat . Ha találnak egy tagja a másik csapat , akkor küldjön neki a börtönbe. A börtönőr , ha valaki őrzi a börtönben. Ha a tag a többi csapat sikeresen teszi az utat , hogy a börtönben , ő is kiabálni : ” Szabadság! ” és a bebörtönzött tagjai szabadon elmehettek . Ha a börtönőr elkap ez az ember, ő is megy a börtönbe. A játék akkor ér véget , amikor az egész csapat a börtönben .
Flashlight Tag

Lámpa tag szabadtéri játék a gyerekek játszhatnak , amikor elkezd sötétedni . Ez fárad ki őket lefekvés előtt . Válassz valakit , hogy a börtönőr , és ad neki egy zseblámpát . A börtönőr kell számolni , hogy legalább 60 , hogy az összes többi játékos egy esélyt, hogy elrejtse . A börtönőr használja a zseblámpát , hogy megtalálja barátait . Amint a zseblámpa leleplezi valaki , a börtönőr kell kiáltani , hogy a személy nevét. Ez a személy , akkor megy a börtönbe . Ez addig folytatódik , amíg a játékosok már észrevette , és bebörtönözték . A nagyobb izgalom , hogy minden ember egy esélyt, hogy a börtönőr és mennyi ideig tart neki, hogy megtalálja az összes játékos . A börtönőr a legrövidebb idő nyer .
Pite

Amikor a gyerekek játszanak pitét , úgy döntenek, ahol a hazai bázis lesz . ( A legjobb, ha ez a tornác így a játékosok is fuss végig a ház körül , és a végén vissza alapon . ) Válassza ki valakit, hogy legyen a pite hívó . Ennek a személynek kell menni a tornácra, és csukja be a szemét , és tartsa a fülét egy percig. A többi játékos pedig az egymásra, és eldönteni, hogy melyik íz a pite lesznek . Akkor a pite hívó ki íz . Az a játékos, aki úgy döntött, hogy az aromája kezdődik a ház körül , hogy a hazai bázis nélkül kezdődik tagolt a pite hívó . Ha a pite hívó elkapja a játékos , akkor az a játékos lesz a pite hívó . Ha a játékos teszi biztonságban haza bázis , a pite hívó tartja a pozícióját egy újabb .

You must be logged in to post a comment.