Mind – Reading Games for Kids

Mind – olvasó játékokat lehet bonyolult vagy egyszerű ; ezek gyakran hordozható és egyszerűen beállítható és játszani. Ők & amp; # 039 , újra is szórakoztató módon szórakoztatni egy csapat gyerek , gyakran hosszú ideig. Akár & amp; # 039 , újra a tábor tanácsadó keres szórakozást dolgom tevékenységek között , vagy a szülő tervez mágikus témájú születésnapi party , itt van néhány elme- olvasás játékokat , hogy bárki tehet , és minden gyerek élvezni fogja. Black Magic : Matton

lejátszásához fekete mágia , szüksége van két játékos , akik ismerik a titkot , az egyik , hogy a kérdező , és az egyik , hogy a gondolatolvasó . A gondolatolvasó elhagyja a termet , és a többi csoport kiválaszt egy tárgyat , hogy & quot; azt . & Quot; Meg kell valami látható a csoporthoz . A gondolatolvasó aztán jön vissza , és a kérdező pontokat a különböző tárgyakat, miközben azt kérdezi , & quot; Ez az? & Quot; A titok magában foglal egy fekete tárgy : miután a kérdező rámutatott minden fekete tárgyat , a következő cél , hogy rámutat arra, hogy a & quot; azt . & Quot;
Brain Mágikus

Brain mágia is megköveteli a két játékos , akik tudják , hogyan kell játszani , a kérdező és a gondolatolvasó . A kérdező összegyűjti öt tárgyak és helyezi őket a földre vagy egy asztalra előtte a sorban . A gondolatolvasó majd elhagyja a termet , és a csoport választ egyet a tárgyak & quot; azt . & Quot; A kérdező akkor kéri a gondolatolvasó , hogy jöjjön vissza a szobába , és a gondolatolvasó azonnal mondani a csoport objektum választották . A nyom , ahogy a kérdező kéri a gondolatolvasó vissza . A gondolatolvasó tudja, hogy mind az öt tárgyak a sor egy betű, a szó & quot; agy , & quot; mintha a kérdező írtak & quot; agy & quot; használja a tárgyakat balról jobbra . Amikor a kérdező kéri a gondolatolvasó , hogy visszatérjen a csoport , ő kezdi a mondatot a megfelelő betűt az objektum kiválasztott . Például, ha a tárgy választott a legtávolabbi a bal oldalon ( a levél & quot; B & quot; ) azt lehet mondani , & quot; Better gyere vissza. & Quot;
Igen vagy Nem

Igen vagy Nem egy másik játék, amely előírja, hogy a két játékos, aki mind a ketten tudjuk a titkot, a gondolatolvasó , és egy kérdező . A gondolatolvasó elhagyja a termet , és a csoport dönt a kérdés, hogy lehet válaszolni igennel vagy nemmel. A csoport azt is egyetért azzal, hogy mi a helyes válasz . A gondolatolvasó , majd visszatér a szobába, és ráteszi a kezét a templomok , a kérdező . A kérdező összeszorítja az állkapcsát , hogy a gondolatolvasó a válasz : egy kilincs igent jelent , és két átlagos nem . Az elme olvasó úgy érzi, a összeszorítja , bár a többi csoport nem látja .
Stick számok

Stick számok egy olyan játék , amelyben a játékosok megtanulják & quot; olvassa az elme & quot; A kérdező . A kérdező kell gyűjteni néhány apró tárgyakat , mint például a botok, edények vagy ceruza . A kérdező kezdődik , hogy elmondja a csoport , & quot; fogok jelzi egy számot egy és tíz között , amit csinálok . & Quot; Aztán elrendezi a tárgyat egy asztalra vagy a padlóra . Ő kell helyezni őket alaposan, így úgy néz ki, ahogy ő intézi ezeket a fontos. Ezután megkérdezi a csoportot , mi több ő jelzi . A szám azonban semmi köze , ahogy gondoskodik a tárgyak ; ő azt jelzi, hogy száma ujjak Leteszi az asztalra vagy a padlóra közeli objektumok , amikor befejezte intézi őket . Mivel a különböző csoport tagjai kitalálni a titkot, akkor felváltva , hogy a kérdező , amíg mindenki látja , hogyan működik.

You must be logged in to post a comment.