Szélhámosság Játékszabályok

szélhámosság egy olyan játék , amely kombinálja a versenyképes kocka gördülő társasági élet. A játékosok dobnak a kockával , miközben beszél a többi játékost az asztalnál , és megpróbálta pontszám annyi pontot, amennyit csak lehetséges. A játékosok alkotnak ideiglenes csapat a személy ül egymástól , de hamarosan a csapattársa lesz az ellenfél. Csapatok változnak az elején minden körben a játékosok találják magukat egy új csapattársa és az új ellenfelek szocializálódnak . Stratégia nem létezik a szélhámosság , mivel ez egy játék alapján a szerencse a kocka . Felkészülés a táblázatok

Felkészülés a hagyományos játék szélhámosság jelenti létrehozásának három asztal négy helyet minden asztalnál . Címke egyes táblázatok egy hely kártya az asztal közepén jelölt vagy a ” magas “, “közepes ” vagy ” alacsony “, és már három kocka az asztal közepére . Helyezze négy szélhámosság eredménymutatók az egyes táblázatok a számokat 1- től 4-ig írt vissza a eredménymutatók . Ez segít a játékosoknak melyik ülésen üljön , hogy indítsa el a játékot . Címke egyes ülések a számokat 1- től 4-ig minden asztalnál .
Indítása szélhámosság

Kérje meg a vendégek , hogy válasszon egy táblázatot kezdeni . Táblázat hozzárendelések véletlen a kezdete szélhámosság , mivel a vendégek helyet cserélni és táblázatok a játék során . Kérj meg minden vendég , hogy vegye fel a score card az asztalához , és ülni az ülésen számot a hátoldalán a score kártyát. A játékosok ül egymástól csapattársak kezdeni a játékot .
Kockadobás : Matton

Hirdetés Bell az asztalnál , hogy a jelölt , mint a nagy tábla . Egy játékos csenget indul az első fordulóban . A játékosok ezután felváltva az óramutató járása szerint az asztal körül gördülő a kocka . A játékos pontot szerez minden alkalommal, amikor dob a szám a kör egyik a kocka . Ha ő dob be két kocka egyetlen viszont ő pontszámok két pontot . Három egyforma speciálisan kezelik , számától függően hengerelt . Ha három egyfajta akárhány hengerelt eltérő számának a jelenlegi fordulóban , a henger pontszámok öt pont. Ha három egyforma pontozzák , és ez a szám megegyezik a jelenlegi fordulóban , a henger kap 21 pontot . A henger is elhelyez egy pipa mellett a Buncos kategória rá ponttábla . Pont a játék során halmozódik , mint a csapat , de ha egy játékos dob a szélhámosság , csak a henger kap , hogy tegyen egy pipát az ő score sheet .
Befejezése Round

egy kör szélhámosság ér véget, amikor az egyik csapat a nagy asztalnál pontszámok 21 pont. Csapatok a másik csapat lehet, hogy több , mint vagy kevesebb mint 21 pontot, amikor a kör végén . A csapat , hogy a pontszámok 21-én a nagy asztal a csengőt , hogy a kör végén . Abban az időben , a győztes csapat és a vesztes csapat minden asztalnál határozza meg . Mindkét játékos a csapat a magasabb pontszám az asztalnál helyezzen egy “W ” mellett, hogy a kör számát a saját pontszám lapon jelzi a győzelem . A többiek tegyél egy ” L” a pontozó lap mellett a kerek szám .
Kapcsoló asztalok

Mielőtt a következő forduló kezdődik , három csapat fog kapcsolni táblázatok . A győztes csapat a kis asztal középre asztal , és a győztes csapat a középső asztal mozog a nagy asztalra. A játékos a vesztes csapat , a nagy asztal mozog az alacsony asztalra . Amikor megérkezett az új táblát , minden játékos választ egy új csapattársa az asztalnál .
A játék megnyerése : Matton

Lejátszás előre meghatározott számú kört , meg a házigazda . Ha játszik több mint hat fordulóban, a kerek szám visszaáll egymás után a hatodik körben , mert már csak hat számot a hal . Végén az éjszaka , az összes játékos összeadja az összes győzelem és Buncos . Díjak adható a játékos, aki a legtöbb győzelmet , a legkevesebb győzelmet , és a legtöbb Buncos az este .

You must be logged in to post a comment.