Hogyan hozzunk létre Harci Játékok

Harci Játékok Élvezze a gazdag hagyománya van a történelem az amerikai játék időtöltés. Küzdelem és a háború alapú forgatókönyv játékok a játékosok , hogy élvezze a örömeit mind a stratégiai tervezés és a képzelt vagy történelmi fantasy beállításokat. Ha egy lelkes játékos, ami a saját játék lehet egy nagyszerű módja annak , hogy kifejezze elismerését erre a hobbi létrehozása közben az ideális , egyedi játékmenet . Utasítások
1

Döntse el , hogy szeretne létrehozni egy asztali háborús szimulációs játék (mint a Risk ) , vagy egy könyv alapján , egy karakteres szerepjáték játék (mint a Dungeons and Dragons ) . Előfordulhat, hogy az ideális játék szempontjait is, és valahol a kettő között .
2

Határozza meg a játékosok számát szeretné a játékot befogadására . Ha azt tervezi, hogy a piaci és eladni a játékot , hogy a számot a lehető legrugalmasabb . Szerepjáték játékok általában megkövetelik, hogy legalább három játékos , és a legélvezetesebb nagyobb számban . Asztali háborús játékokat , azonban gyakran a legjobb, ha játszott két játékos , és válhat meglehetősen bonyolult tekintetében a szabályok és a játék mechanikája , ha több ilyen lesz.
3

a végcél a játék a játékosok . Egy szerepjáték , ez nagyrészt a történetet hozunk létre, és a célok és haladás a karaktereket , hogy a cselekmény , míg a háborús szimulációs általában a végső cél a hódítás , a ” világ” (térkép területek a fedélzeten ) .
4

Hozzon létre egy alap rendszer a harcban. A szerep-játék , a harc hagyomány általában tényezőktől függ, a véletlen ( ahogy azt kocka tekercs) kombinálva a szereplők megszerzett fegyverekkel, képességekkel és páncél (képviselő pont) . A háború szimuláció , azonban harci alapulhat egyre “föld ” és a ” csapatok” rovására többi játékos elveszíti őket .
5

fejlesztése tartozékokat harci képességek és módon keresni őket . Bármelyik formát dolgozik együtt , lehetővé célok a karakterek túl az alapvető ” megnyerte a játékot ” cél . Általában ez jön formájában bónusz készségek, illetve fejlesztések , hogy a játékos szerez a játék , és használni, hogy növelje az előnyt a versenyben. Létrehozása célok, mint ezek az ad játék több aspektusát , miközben lehetővé teszi a játékosoknak, hogy testre a megközelítés , hogy megpróbálja megnyerni .
6

létrehozása kihívásokat és a lehetséges hátrányok a játékosok . Mint a jutalom és a fejlesztések , a lehetséges akadályokat , hogy a játék még élvezetesebbé és változó . Vegyünk például egy olyan rendszer, ahol bizonyos bónuszokat , hogy egy játékos létre hátrányok a másikra; Például lehet, hogy lehetővé teszi a játékosoknak, hogy szerezzenek egymás fegyver vagy a katonák .
7

teszt játékra a barátaival , és kap visszajelzést. Ez különösen fontos , ha próbál a piacon, és közzéteszi a játékot. Légy kész arra, hogy ösztönözze és elfogadom őszinte visszajelzést , mert nagyon nehéz, hogy minden szempontból a játék dolgozik egy kiegyensúlyozott és élvezetes módon az első körben .

You must be logged in to post a comment.