Játékok gyerekeknek és hallókészülékek

A gyerekek szenvednek a hallássérült élvezik a játékot , csakúgy, mint a hallás társaik . Annak érdekében, hogy a teljes megértés , szabályokat gondosan meg kell magyarázni egy- az-egyben alapon , ha lehetséges. Használja a rövid, világos mondatokat és illusztrálják , mit jelent a rajzok vagy képek . Játékok hasznosítani ASL (American Sign Language ), hogy a gyerekek , hogy növeljék tudásukat ugyanúgy , mint bármely oktatási tevékenység angol vagy idegen nyelven tesz tárgyalás gyermekek számára. Buzz

Ebben a körben a játékban, a gyerekek azt mondják, a “buzz ” szám, ami kell 1 és 9 között . Minden gyermek viszont fingerspells a következő számot, kivéve, ha a buzz szám van benne . Amikor ez megtörténik, a gyermeknek meg kell pontosan a szó “buzz ” helyett . Például, ha a buzz számot választott 3 , az első gyermek varázslatokat 1 , a következő gyermek varázslatok 2 , de a következő gyermeknek varázslat “buzz” 3 helyett . Után helyesírási 12 , a következő gyermek szabad elfelejtenünk, hogy pontosan “buzz . “Ha ő nem megfelelően jeleníti meg a kézi szimbólum 13 , ő kiesik a játékból . A játék folytatódik , a gyerekek kifejtő “buzz” minden számot (ebben a példában ) a 29. és 40. . Az utolsó gyerek maradt a győztes .
Telefonvonal

sorban a gyermekek a ” vevők “, szemben az ellenkező irányba az első gyermek a sorban . A kijelölt ” hívó ” áll az első , és létrehoz egy mondat ASL , aláírásával egyszer -, de egyértelműen – az első vevő. Az a gyerek , majd megfordul, és csapok a következő gyermek vállát. Megfordul , és figyeli a gyermek megismételni, amit a hívó fél aláírta . A játék folytatódik , mint minden gyermek, csapok a következő játékos vállára hogy megforduljon, és ismételje meg a mondatot . Amikor az utolsó játékos megismétli a mondatot ASL mindenkinek, a hívó fél akkor aláírja az eredeti mondatot . A gyermek lesz szórakozott , hogy mennyi az eredeti mondat változott az első , hogy az utolsó gyermek . A játékosok felváltva , hogy a hívó és a fogadó vonal forog minden játék .
Go Fish

Index kártya előre elkészített szókincs fogalmak írt nekik , valamint egy megfelelő képet. Legyen négy lapot minden szókincs szó . A cél a játék lényege, hogy összegyűjti készlet négy ugyanazt a kártyát . Keverd meg a kártyákat, és kezelni őket , amíg az összes gyermek öt lapot kell tartani . Helyezze a többi lap arccal lefelé a ” Go Fish ” halom. Viszont minden gyermek aláírja a másik gyerek , megkérdezi, hogy van egy bizonyos kártyát. A gyermeknek meg kell adni a kártya , amit kér . Például , az egyik Cory öt kártyák ” CANDY . ” Aláírja Emily , ” Van cukorkát ? ” Ha Emily bármilyen CANDY kártyát , meg kell adni az összes őket, hogy Cory . Cory továbbra is kéri a többi játékos , amíg valaki nem rendelkezik a kért kártya – a gyerek jeleket Cory ” Go Fish ! ” Ő húz egy lapot a halom és a játék mozog a következő gyermek . Mivel minden gyermek gyűjti négy ugyanazt a kártyát , azt meg kell határozniuk le , hogy mindenki láthassa . A játék akkor ér véget , amikor a gyermek már nincs kártya a kezében . A játékos, aki a legtöbb kártyát nyer .
Memória

az első gyermek aláírja minden ASL szót. A következő gyermek megismétli az első ASL szót, majd egy újabb ASL szót . A következő játékos megismétli az első két szó , és egy újabb szót. A szavak lehet véletlen ( nehezebb ), vagy nyelvtanilag helyes kifejezést vagy mondatot (könnyebb ) . A játékosok továbbra is egy körben , amíg a gyermek elfelejti , és kiesik a játékból .

You must be logged in to post a comment.